14 dager til termin! *magebilde*

Senna

Gift med forumet
Sånn ser min 38 ukers mage ut. Den er ganske liten, syns jeg! Men jaggu er den tung nok! [:D]

Så måtte jeg ta et bilde bakfra, for der syns det ikke at jeg er gravid i det hele tatt! Haha, folk må bli overrasket når jeg snur meg og har DEN tuten! [:D]

Så fin gravid mage - men liten ja [:D]
Nå er jo ikke selve dama så stor heller da.. så hadde sett værre ut med ekstreme mengder mage[;)]

KJempe fin var du hvertfall!

ORIGINAL: SecondTimeAround

ORIGINAL: thejohan

Å hælledussan for en liten og søt mage! [:)][:)]

Tror ikke det gjemmer seg no plugg på 4-5 kilo inni der hvertfall!!! [:D][:D][:D] Du får nok en liten skjønn bebis... [:D]

Ja, syns magen er stusselig til å være høygravid! Syns godt den kunne vært større! Men tror nok det er fordi jeg er så lang, og fordi bebis ligger godt nedi bekkenet. På vektestimering i uke 28 sa de han kom til å være helt normal til termin, altså ca 3500 g. Så det blir spennende å se! Lukas var 3200, og det syns jeg og underlivet mitt var helt passe! [;)][:D]

Så fin mage! [:)]
Den var snerten [:D]
14 daga e ikkje lenge da, tiden flyr..!

Jeg drømte om deg i natt, Delirious, at du fikk tvillinger... Hehe, er ikke mye m den magen som tyder på det gitt[:D]

Kjempefin mage du har[:)]

Hihi, for en fantastisk søt liten mage!! Er så fasinerende hvor forskjellig man kan være! [:D]

ORIGINAL: Lene J

Jeg drømte om deg i natt, Delirious, at du fikk tvillinger... Hehe, er ikke mye m den magen som tyder på det gitt[:D]

Hahaha! Gjorde du?
Håper ikke du er sanndrømt! Sjansen er vel heller minimal! [:D]

Tusen takk for mange hyggelige kommentarer, søte jentene! [:D][:D]

du ser jo helt fantastisk ut![:D]

Back
Topp