14 dager til KS

Så spennende da. Må være gøy å ha en dato å forholde det til :) er det Pga seteleie? Tror det går veldig bra. Bedre med planlagt ks kontra et hastesnitt, som ofte skjer ved seteleie har jeg forstått ( leste meg opp når min lå i sete)

Så spennende å rart det må være å vite at om 2 uker har du din lille i armene :P Misunnelig!
Det går nok kjempe fint! :D

så spennende, det går nok veldig bra tenker jeg :-)

Så herlig med en dato!! Det går sikkert fint med ks, uansett bedre med planlagt enn med hastesnitt :)

Som de andre sier her, så flott med en dato å forholde seg til :) Og det blir vel bare å gå supert vil jeg tro, det er vel like individuelt på formen etter KS som etter en fødsel, og siden det er planlagt har man jo gode forutsetninger :)

Spennende! :D en uke før meg du da :) gleder meg til å høre hvordan det har gått :)

Så gøy, jeg syns det er litt sprøtt å ha en dato og kl slett, men kjenner at nå når det nærmer seg er det veldig greit å slippe å måtte vente på tegn hehe ;) de siste ukene har gått kjempe fort for min del, og nå har jeg bare i morgen igjen med denne kula mi :P så håper vente tiden blir like smertefri og går fort for deg også, skal bli så kos å møte disse skjønne nurkene våre <3

Back
Topp