14 dager igjen

LibeH

Elsker forumet
Så er det endelig min/vår tur, da skal vi til ordinær ul og titte på det lille nurket vårt
Gleder meg og er kjempe spent, men mest av gleder jeg meg [:)]

vi å har time om akkurat 14 dager :) synes alle har blitt ferdig med sin UL. så jeg endelig våres tur [;)]

ORIGINAL: bjornsvik

vi å har time om akkurat 14 dager :) synes alle har blitt ferdig med sin UL. så jeg endelig våres tur [;)]

Ikke sant [8D] Satt der og hadde 1 mnd igjen til ul da de først rapportene fra ul kom inn, og i små rare øyeblikk har jeg tenkt: nå må jo snart alle guttene og jentene vare gitt bort, kansje det ikke er noen igjen til oss da *koko*
Vi har time mandag 29 klokken 11.30, skal bli så deilig å få høre hvordan det står til med den lille osv, og kansje til og med kjønn [:)]

artig [:)]
vi skal paa ul om 10 dager... [:D]  haaper det gaar kjeeeempe fort [:D]

Skal på ul onsdag om en uke. Gleder meg så utrolig! Etter som 'alle' kan fortelle om kjønn, har jeg bare blitt utrolig nysgjerrig! Jeg som i utgangspunktet ikke ville vite hva det blir....[:D]

[:D]Wiii det er så gøy og det går utrolig fort.. Lurer på hvor tiden blir av.. Føler det var en uke siden jeg sto å skjalv med positiv graviditets test i hånda.. En og en halv uke til jeg ska på ul[:)]

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

[:D]Wiii det er så gøy og det går utrolig fort.. Lurer på hvor tiden blir av.. Føler det var en uke siden jeg sto å skjalv med positiv graviditets test i hånda.. En og en halv uke til jeg ska på ul[:)]

jeg bare la merke til en ting.. hvordan kan du vere 17+2 naar du har termin 29 aug? jeg har termin 24/25 aug og jeg er 17+1 i dag... hehe..  saa tickeren din stemmer ikke helt [;)]

Back
Topp