• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

14 av alle dere...

Er helt sikkert egentlig kommet flere, men vi er ikke så mange aktive i forhold til antallet som har skrevet seg opp på terminlista..

Dessverre er det svært mange av oss som ikke er aktive på BV lengre Det er kommet mange flere babyer, men de blir ikke registrert her på BV. 

Ja, få babyer - men MANGE av de på terminliste er ikke aktiv her lenger. Tror vi er kanskje 20-30 stk igjen her inne... Synd at så mange ikke er så aktiv her lenger, men what can you do?! 

Mange flotte damer her for det om!! Og babyene kommer sakte med sikkert! 

Har jo kommet endel av de som faktisk er aktive og bidrar med noe her inne da  =) 
Plutselig er vi alle ferdige! :D

Vil også tru at mange nyter tida med babyen, og kanskje ikkje melder fra her inne før det har gått ei stund. Og det er jo veldig forståelig :)

Jeg er så spent på alle sammen her inne, når de får og hvordan opplevelsen deres var. Men ja, jeg tror også at det er mange som ikke er aktive lengre. 

Syns det er veldig koselig med dem som legger med bilde av deres lille engel <3
Jeg blir så gla og rørt på deres vegner, men samtidig kjenner jeg litt på sjalusien over at jeg ikke har fått min lille prinsesse enda :( Men hun kommer sikkert de nærmeste dagene (håper jeg)

Ønsker alle lykke til, til de som har fått, og til oss som enda venter og er litt utålmodige ;)

Back
Topp