14+6 vs16+6?

lihhhnn

Elsker forumet
Her er legen litt usikker på hvor langt jeg er på vei! Var på ultralyd å da så det ut som at fosteret var 2 uker gamlere enn det termin sier.
Nå har magen poppet ut den siste uken å det er tydelig at jeg er gravid.
Hva tror dere?

ImageUploadedByBV Forum1468355272.092042.jpg
 
Hvis fosteret så eldre ut så er det jo nærliggende å tro at du er lengre på vei da :p Jeg hadde sikkert gjettet over 20 uker med den babybumpen! :)
 
Det er omtrent slik magen min så ut i uke 20, da det plutselig sa poff... Nå ser jeg bare feit og dvaskete ut, så gleder meg til jeg får slik kul.. Er 15+5..
Og hvis fosteret så eldre ut på ul så stemmer vel det?? Når har du OUL?:)
 
Jeg tror ikke man blir satt frem, uten at det stemmer. Vil nok tro du godt kan være så langt på vei som ul sier ;) magene vokser i rykk å napp. Noen får stor mage, andre nesten ingen. Men så vokser ikke den store på en stund å den lille eksploderer :p

Jeg er 16 uker akkurat i dag, å bak flesket mitt kan jeg ikke kjenne antydning til noe gravid mage en gang :p mens venninna mi hadde tydelig gravid mage fra uke 12 :) vi er begge flergangs gravide.
 
Det er omtrent slik magen min så ut i uke 20, da det plutselig sa poff... Nå ser jeg bare feit og dvaskete ut, så gleder meg til jeg får slik kul.. Er 15+5..
Og hvis fosteret så eldre ut på ul så stemmer vel det?? Når har du OUL?:)

Har Oul 16 august, så blir spennende å se om det stemmer, for vis set stemmer har jeg termin på julaften.
 
Back
Topp