Råsa Muffin
Gift med forumet
Ønsker deg masse lykke til, og håper at du får en mye finere helg enn det du frykter [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lissyjane
The best way to get over someone,is to get under someoNE ELSE: Og klarer du ikke det, så får du tenke at han er en idiot som ikke skjønner hva han går glipp av. Eksen min skal møte en annen dame i helgen. Og hun skal ligge der hele helgen. Jeg har to alternativer. Jeg kan
A: Piske meg selv og lure på hva de gjør på,danne meg bilder og legge meg ned og grine.
B: Drite hundre null i hva han gjør på på sin fritid. Tenke at det er han som går glipp av noe, ikke meg. Og lage så mange avtaler jeg bare kan i helgen. Om jeg ikke får fylt opp helgen med avtaler,så skal jeg i hvertfall ikke sitte hjemme og felle flere tårer for en som strengt tatt ikke fortjener meg.
Lykke til denne helgen,jeg føler virkelig med deg. Ble dumpet samme dag som deg og vet at det er hardt. Men du må finne en måte å komme deg i gjennom dette på. Det er ingenting du kan gjøre med det,slipp han løs og tenk at du er verdt en som virkelig elsker deg,respekterer deg og vil være i livet ditt for å sørge for å gjøre DEG lykkelig[;)]
ORIGINAL: DeFørsteÅrene
The best way to get over someone,is to get under someoNE ELSE: Og klarer du ikke det, så får du tenke at han er en idiot som ikke skjønner hva han går glipp av. Eksen min skal møte en annen dame i helgen. Og hun skal ligge der hele helgen. Jeg har to alternativer. Jeg kan
A: Piske meg selv og lure på hva de gjør på,danne meg bilder og legge meg ned og grine.
B: Drite hundre null i hva han gjør på på sin fritid. Tenke at det er han som går glipp av noe, ikke meg. Og lage så mange avtaler jeg bare kan i helgen. Om jeg ikke får fylt opp helgen med avtaler,så skal jeg i hvertfall ikke sitte hjemme og felle flere tårer for en som strengt tatt ikke fortjener meg.
Lykke til denne helgen,jeg føler virkelig med deg. Ble dumpet samme dag som deg og vet at det er hardt. Men du må finne en måte å komme deg i gjennom dette på. Det er ingenting du kan gjøre med det,slipp han løs og tenk at du er verdt en som virkelig elsker deg,respekterer deg og vil være i livet ditt for å sørge for å gjøre DEG lykkelig[;)]
Årh, MANNFOLK[:@]
Godt å ikke være alene om dette?[&:] om jeg kan si det slikt..
Takk i like måte! skal nok klare meg..Dushbaggen er ikke verd ei tåre til!!!
Ja det kan du si[:)] DDet er så jævlig for å si det rett ut. Men trekk frem de negative tingene. Vet at du bare vil huske de gode tingene nå, men hvis du fokuserer så kommer du til å sitte igjen med : Herregud, takk for at du gir meg sjansen til å være lykkelig. Gi han inntrykket av at du driter hundre null i hva han gjør og bare vær glad for at han gir deg mulighete til å møte en som vil ta vare på deg o bruke tiden sin på å gjøre deg lykkelig[:)] Jeg er godt trent i kjærlighetssorg,og er det en ting jeg fokuserer på, så er det at uansett hvor lang tid det tar,så vil det gå over. Selv om du på gitte tidspukt har lyst til å hyle og skrike og kaste alle damer som kommer nær han i veggen. Og husk: Hvis en mann stønner og vrir seg og sier navnet ditt,så presser du ikke puten hardt nok over ansiktet hans[:D][:D][:D]
Har du ingen venninner som kan komme opp og få deg til å tenke på noe annet?
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Uffa meg...Jeg føler så med deg..[:(]
Vet så altfor godt hvordan det er å sitte med de tankene...
Men du må PRØVE å være sterk...
IKKE ta kontakt med han,slett alt som har med han å gjøre..
Bruk helga til å komme over han...
Snakk med venninner,bruk oss her inne..[:)]
Brenn alt som har med han å gjøre!!
Hold deg opptatt,uansett hva det måtte være med..
Dusj 45 ganger til dagen,gjør husarbeid flere ganger om du må...gå tur,helst MED noen ellers så tenker du bare for mye..
ORIGINAL: VilSåGjerne
kjenner det skjærer i magen av å lese dette[:(][:(][:(][:(]
eg vet så fryktelig godt kossen du har det[:(]
håper det ordner seg fort for deg for dette e
noe av det værste[:(]
stor klem til deg fra meg!!!
Årh, MANNFOLK[:@]
Godt å ikke være alene om dette?[&:] om jeg kan si det slikt..
Takk i like måte! skal nok klare meg..Dushbaggen er ikke verd ei tåre til!!!
Ja det kan du si[:)] DDet er så jævlig for å si det rett ut. Men trekk frem de negative tingene. Vet at du bare vil huske de gode tingene nå, men hvis du fokuserer så kommer du til å sitte igjen med : Herregud, takk for at du gir meg sjansen til å være lykkelig. Gi han inntrykket av at du driter hundre null i hva han gjør og bare vær glad for at han gir deg mulighete til å møte en som vil ta vare på deg o bruke tiden sin på å gjøre deg lykkelig[:)] Jeg er godt trent i kjærlighetssorg,og er det en ting jeg fokuserer på, så er det at uansett hvor lang tid det tar,så vil det gå over. Selv om du på gitte tidspukt har lyst til å hyle og skrike og kaste alle damer som kommer nær han i veggen. Og husk: Hvis en mann stønner og vrir seg og sier navnet ditt,så presser du ikke puten hardt nok over ansiktet hans[:D][:D][:D]
Har du ingen venninner som kan komme opp og få deg til å tenke på noe annet?
ja i bunn og grunn er det hans loss ikke mitt..
jo har gode venniner som stiller opp rett som det er:) kommer 2 stk hit imorgen kveld, og idag på dagen har jeg og ei vennine sikla etter jacob i twiligt filmene[8D]
Så de er gode å ha...
men er gravid og har et behov for sex, og kjenner jeg sliter der assa[8D][&:][:o][;)]
Men det behovet går nok over...og daaa blir det mye lettere å fokusere negativt om han, og positivt om meg...for nå er det vanskelig når jeg tenker tilbake hvor bra sexliv vi hadde...sukk...og nå skal han "videreføre" det til ei ny....å nei......vekk....domme tanker....lalalala...
Tror det vil ta litt tid ja[8D]
Har et stort behov for sex jeg også.. men jeg har jo ikke noe valg liksom[8D] Så man får bare gjøre det beste ut av situasjonen og innbille seg selv at alt er helt topp[8D] Så får du sende han en melding om det blir FOR vanskelig og skrive at bare så han vet det, så er behovet ditt så stort at enten knuller du hva som helst,eller så kommer han opp. For du driter i om det er kompisen hans eller katten hans snart[8D]