'''

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
HERREGUD JEG ER BLÅST! Er jo mandag i dag ikke tirsdag!

Haha, tenkte ikke over deg jeg heller [8|]

Dette var jo flaut [X(] Nå vet dere hvor dypt inni ammetåke jeg er. Jeg er alltid så surrete. Er ikke engangstilfelle desverre [X(] Jeg var det ikke før jeg fikk jentungen da, hadde kontroll på alt. Men nå vet jeg ikke hvilken dag det er, hvor mobil, lommebok og husnøkler er osv [8|]

Hehe, det blir nok bedre etterhvert ;)

Håper det lillebebis. Akkurat nå ser jeg ikke noe lys i tunnelen [:-] Skjønner ikke at det er mulig å bli så surrete som jeg har blitt [X(]

OM NOEN VET VEIEN UT AV TÅKA SÅ HJELP MEG!!! [8D]

Den går nok over noen mnd etter amminga er over ;p Jeg led litt av ammetåka når jeg pumpet i 3 mnd, men er leeeenge siden jeg har opplevd noe nå ;)

Uff, mi er så puppegal at jeg må nok leve i tåka ganske mye lenger [8D] Gleder meg til å få tilbake kontrollen [8D]

Jeg kan kanskje hjelpe deg hvis noen bare hjelper meg med å finne nøklene mine først[8|] hmmm... jeg hadde dem en gang... et sted... [:-]

ORIGINAL: carinasverden

Jeg kan kanskje hjelpe deg hvis noen bare hjelper meg med å finne nøklene mine først[8|] hmmm... jeg hadde dem en gang... et sted... [:-]

Haha, bra jeg ikke er alene [8D] I morga skal jeg og jentungen på hs og da skal vi ha med en bok vi har fått fordi det er kurs. Dette blir kurs nr 4 og vi fikk alle en bok første gangen vi var der. Sist uke, gang nr 3 måtte jeg ha ny bok, og nå finner jeg ikke den igjen heller [>:] Så må vel få enda en bok nå da, bok nr 3 [:-]

Back
Topp