?

lenamamma90

Elsker forumet
Er det sånn at de ikke skal ha mme når de kaster opp og er dårlige i magen ? for jeg lurer da på hva jeg skal gi han imorratil når han våkner for mat ?
Han er jo skrubbsulten stakkar :/ Får vondt langt inni hjerte mitt når han har det sånn [:o]

Aner egentlig ikke om de ikke skal ha mme, men vet ihvertfall blåbær er bra for løs mage:)

ORIGINAL: FrøkenH

Aner egentlig ikke om de ikke skal ha mme, men vet ihvertfall blåbær er bra for løs mage:)

Okei, da skal jeg handle inn det imorgen [:)]

ORIGINAL: lenamamma90

ORIGINAL: FrøkenH

Okei, da skal jeg handle inn det imorgen [:)]

Tror de har blåbærsaft til de små, da får han jo i seg væske samtidig:)

De kan vel få mme forde? De kan jo få mm så da burde man jo kunne gi mme også.

For å få i han skikkelig med væske burde du gi saft med litt salt evt. Og om han kaster opp lett så er det smart å bare gi litt av gangen, enten det gjelder fast føde, mme eller bare drikke[:)]

Jeg tror overskriften din gjør at ikke så mange ser tråden din. Var så vidt jeg så den inne i alt annet selv;)

Hvis du vil ha litt flere svar ang. mme tenkte jeg:)

ORIGINAL: carinasverden

For å få i han skikkelig med væske burde du gi saft med litt salt evt. Og om han kaster opp lett så er det smart å bare gi litt av gangen, enten det gjelder fast føde, mme eller bare drikke[:)]

Jeg har forstått det sånn at de ikke skal ha melk, viss de blir ammet skal de visst få.. Me ikke viss d bare får mme, for det gjør visst alt verre [&:]

Vet ikke qng mme...men legen annbefalte iallefall oss å gi lerums solbærsirup :) og gi små mengder i gangen..kokt(avkjølt) vann holder seg lenger i magen også :)

ORIGINAL: Neah

Vet ikke qng mme...men legen annbefalte iallefall oss å gi lerums solbærsirup :) og gi små mengder i gangen..kokt(avkjølt) vann holder seg lenger i magen også :)

Okei, Takk for tips [:)]

ORIGINAL: lenamamma90

ORIGINAL: carinasverden

Jeg har forstått det sånn at de ikke skal ha melk, viss de blir ammet skal de visst få.. Me ikke viss d bare får mme, for det gjør visst alt verre [&:]

kumelk skal man ikke ha når man er forkjølet og slimete eller kvalm, man kan bli mer kvalm av det pluss at det er meget slimdannende, så det kan gjøre alt værre. Jeg vet ikke så veldig mye om mme da[8|] Men det er jo baser på kumelk så det er vel sikkert riktig det du sier[8D]

jeg prøvde å sjekke på flaskeposten.org, men kommer ikke inn på siden[8|]

Kanskje du skulle hq hørt på generelt? Der er det sikkert noen som vet :)

Hvis han ikke vil ha noe annet enn MME så gi han det han vil ha, men er ikke anbefalt å gi mme hvis de har omgangssyke.
Når William nylig hadde diarè i over en uke så ga jeg han på morgenen sukkervann, eplejuice, saft.. Prøvde ALT og etter det ga jeg han fruktmos.

Back
Topp