*

fruit

Gift med forumet
*

Ble rørt jeg også[8D]

så skjønner godt at du ble det[:D]

Er visst lettrørt jeg også,snufs,hehe.....

Så herlig å kunne bla tilbake i dagboka og mimre litt.
Dere er fantastisk nydelige begge to! Spreke mamma'n [:)]

ORIGINAL: Lillesnille

Ble rørt jeg også[8D]

så skjønner godt at du ble det[:D]

[:)]

Åh, nå ble jeg rørt også. Er bare helt utrolig å tenke på at for 1 år siden var disse nydelige små babyene våre bare et lite frø. Tenk at det kan bli noe så perfekt!

Du sier du blir mere å mere forelsket, bare vent, vanskelig å tro, men man blir bare mere og mer gla i dem, jo større de blir og jo mere personlighet de får.

Så heldige vi er som har friske flotte barn. Ting kan jo ikke bli bedre!

Ikke rart det er en så nydelig baby, med en så flott mamma!

Nååååh så herlig[:D] Ble rørt jeg også ja[:D]
Tenk så fort man glemmer alt slitet for å bli gravid, det var jo verdt ventetiden når man får den premien i enden[:D]

Tenk på det du...at for ett år siden visste vi ikke hva slags skjønnheter vi bar.
Vi bar vel noe med merkelig former og en forferdelig kvalme.

Så nydelig bilde. Vakkre er dere[:)]

Nei nå må jeg gråte en skvett!!! Kjente veldig på følelsene jeg hadde da vi ble gravide med nummer 1 etter 1 års prøving.. :)

Nr 2 var mer sånn... OJ... SHIT... og gode Gud! jaja... sånn kan det gikk.. (ble gravid 10 mnd etter førstemann!)

Men jammen bringer de barna MYE glede!!!! :)

Kjempe nydelig bilde av dere!!! :)

Samme dag som jeg testet[:)]

ORIGINAL: *Minibønna*

Samme dag som jeg testet[:)]

ååååhh får tårer i øynene:)

Åååå,ble helt rørt jeg nå!!!Så deilig nyhet, og herlig resultat[:)]

Husker veldig godt da du testet positivt:) Følgte med på hverandre vi fra ASS vet du[;)]
Dere er vakre begge to[;)]

Husker jeg leste dette i dagboken din her på BV..  Var jo ganske nygravid selv, og satt og hulka av glede når jeg leste det! Hadde fulgt deg en stund! [:)][:)] Er så glad på deres vegne at dere ble gravide, og lille Martine er jo bare heeeelt nydelig!!!

Tusen takk for fine ord jenter
Nå skal mamma`n feire litt med Baileys sammen med gode kollegaer.... Gleder meg [:)]
Snuppa sover søtt i sengen sin og pappa`n skal vere hjemme... [;)]

Ha en fin kveld jenter!!

Back
Topp