...

Hylei

Elsker forumet
..

Kan du ikke bli med da?

ORIGINAL: MetteJ

Kan du ikke bli med da?

:)

Kanskje de lurer deg ? ;)

Men er ikke morsdag til Søndag da ? Skal han være såå lenge borte :O ?

..

omg [&:]

Huff...det var dårlig gjort synes jeg..drar han dit for at han skal få slappe av? Kunne han ikke ha valgt ei anna helg da?

ORIGINAL: Angelica89

omg [&:]

[:(]

Ufff du får si i fra at du synes det er dårlig gjort når det er morsdag å greier til søndag..

Uff da,så tråki [&:]

ORIGINAL: Angelica89

Ufff du får si i fra at du synes det er dårlig gjort når det er morsdag å greier til søndag..

[&:]

Æsj...skjønner at du blir skuffa over det..
Men tenk positivt på det, du får masse deilig aleinetid med William og vofsen.... Og du kan sjå kaaa du vil på tv, og lage deg noke skikkelig morsdagsgodt til deg sjøl....Inviter gode venner på besøk og KOS DEG!
Hah. Så kan han ha det så godt, dustefanten!!

ORIGINAL: kattekvinna

Men tenk positivt på det, du får masse deilig aleinetid med William og vofsen.... Og du kan sjå kaaa du vil på tv, og lage deg noke skikkelig morsdagsgodt til deg sjøl....Inviter gode venner på besøk og KOS DEG!

Ja skjem deg bort!! Kjøp deg ansiktsmaske. Ta deg en bli ny dag ;)

Mannfolk

ORIGINAL: Mexxie

Mannfolk

ORIGINAL: kattekvinna

Fantastisk forslag!! Fordi du fortjener det[;)]

Det ble hund ja, gratulerer!! Er hundelivet bra så langt?

hmm, så vi er flere[8|] henrik jobber minst 12 timersdag i dag og i morgen[&o] Jeg rekker nok kanpt å møte han og på fredag har han fagprøve så spørs om han i det hele tatt husker morsdag/valentine oppi alt annet[8D]

Ellers holder jeg med forslaget om å prøve å treate deg selv litt[:)] kanskje du kjenner noen som tilogmed kan passe mini litt så du kan slappe av heeelt alene om så bare en liten stund[;)]

Tusen takk jenter [:D] Godt med oppmuntring <3

Men han kom faktisk med roser på senga når jeg lå en liten lur sammen med William idag, eller Thea kom med de da :p
Sååå.. nesten tilgitt :P

Men uansett, skal lage meg DEN PIZZAEN jeg liker i helga eller biff, får se ;)

Ble hund ja, hundelivet er strålende, litt piping på henne, men det går vel over [:D]

pipingen går over ;)

ORIGINAL: Hylei

Tusen takk jenter [:D] Godt med oppmuntring <3

Men han kom faktisk med roser på senga når jeg lå en liten lur sammen med William idag, eller Thea kom med de da :p
Sååå.. nesten tilgitt :P

Men uansett, skal lage meg DEN PIZZAEN jeg liker i helga eller biff, får se ;)

Ble hund ja, hundelivet er strålende, litt piping på henne, men det går vel over [:D]

Pipingen går forhåpentlig over ja[:D]. Kjempekos med hund. Vi har vår på 13. året nå!

Roser tyder vel på litt anger, det er alltid bra[:)]

Back
Topp