*

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
borteee

Ja jeg hadde klikka i vinkel...!!!!! [:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: KatrineH

Ikkje berre meg da altså...!

Mannfolk altså!
Forstår godt at du blir sur [:@]

ORIGINAL: Lykketroll m/2gutar

Øh Nei... han kunne jo prøvd seg... Da hadde jeg pent forklart at hvis han ble sur for den ene gangen han egentlig hadde lyst til å se på tv, så burde han vel tenke litt på hvor mange ganger jeg hadde hatt lyst til å se på noe på tv, men jeg blir jo ikke sur fordi ho ikke sovna med en gang... Jeg har aldri klaga..!
hvis det er så viktig så kan han kjøpe pvr dekoder vettu og pause...!!! [;)]

Øh Nei... han kunne jo prøvd seg... Da hadde jeg pent forklart at hvis han ble sur for den ene gangen han egentlig hadde lyst til å se på tv, så burde han vel tenke litt på hvor mange ganger jeg hadde hatt lyst til å se på noe på tv, men jeg blir jo ikke sur fordi ho ikke sovna med en gang... Jeg har aldri klaga..!
hvis det er så viktig så kan han kjøpe pvr dekoder vettu og pause...!!! [;)]

.

å dæven døtte[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Malin A

[:@][:@]

det verste er vel at han no er sur enda.. fordi eg blei sur!! [:'(]

eh javel? Jeez å teite de skal være til tider.

som om deres tid er viktigere en vårs![&:]

Jeg bruker å si at "ok, jeg kan ta det idag, men da må du ta de TO neste kveldene".. hoho.. funke som fjell med forhandlinger. da får jeg to frikvelder[:D]

typisk mannfolk!

Tja, om ikke det var favorittlaget hans han så spille så var det vel ikke så stor grunn for han å bli sur. Selv ser jeg at sambo legger ungene dersom laget mitt spiller midt i leggetiden. Du burde vel heller være sur for at han nesten aldri legger minste enn å være sur for at han ikke legger akkurat i kveld når han egentlig ville se fotball? (altså dersom det var favorittlaget hans som spilte, ellers se bort fra det siste der)

Her er det alltid jeg som legger minste, sambo legger storebror, noe jeg syns er helt greit. Er mer stress å ta kveldsstellet med storebror enn med lillebror siden storebror er midt i trassalderen nå. [8D] Men, skulle det være fotballkamp som jeg vil se, midt i leggetid, så blir bare lillebror oppe til kampen er slutt. Null problem her. For at ikke sambo skal få alt arbeidet mens jeg ser fotballkamp så gjør jeg det heller sånn. Han blir ikke overtrøtt så han ikke får sove eller noe sånn, og han sover bare lenger om morgenen om han er lenger oppe en kveld. Regner med jeg er eneste her inne som skriver noe sånn. [:D]

Du sier jo også at han ikke pleier å se fotballkamp så at han ville se fotballkamp i dag var vel ikke så rart. Men ser jo også at han jobber kveld til vanlig så er jo vanskelig for ham å få lagt ellers. Dilemma. [:-]

Folk syns sikkert jeg er rar, men fotball er min lidenskap, og 98% av tiden i ukene er ungene alt jeg driver med, så når det som er MIN tid kolliderer med legging så prioriterer jeg faktisk meg selv. De blir prioritert først resten av tiden året rundt. Men man er jo forskjellige, har forskjellige interesser og situasjonene er forskjellige. Skulle legging kollidere med et vanlig tv-program kan man bare ta det opp og se senere, eventuelt se i reprise. Det funker ikke like bra med fotball, dessverre.

Sånn er det her å, han har aldri lagt han. Han skulle ha han en gang mens jeg var ute med venninder, da måtte jeg plutselig komme hjem for at han ikke fikk han til p sove. Å han blir sur bare han må lage flaske til han så skjønner hva du mener, begynner å bli mektig lei!

Back
Topp