Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lykkeligemegikke sant? Reagerte veldig på det.. Da er jeg ikke helt på jordet når jeg synes det er rart.. Lurer på om det kommer noen da...[8|]
hahaha, det høres jo HELT merkelig ut?? feks hvis jeg har bursdag og har tenkt å gå ut og spise, så er det faktisk JEG som skal betale det! ikke gjestene!
ORIGINAL: Tingeling~
I tillegg forventer dem vel en gave også?
Nei, vettu hva! Det hadde ikke jeg giddet å være med på. Er litt smålig å be gjestene "spandere" mat og lokale!
ORIGINAL: Melina_dro du? hoho. det er spesielt ja. merker jeg er i fnisehumør. fniser av det her jeg. blir for sært ass!
Jeg fikk også en invitasjon for noen år siden, der det stod helt nederst på inbydelsen;
"for å dekke mine utgifter til mat og leie av lokale, setter jeg 200 kroner i inngangspenger pr person. "
Rimelig spesielt ja!
ORIGINAL: BUtterfly86
Vet det var veldig vanlig i 18 og 20 års fester før. Men det ble da ikke forventet gave, og summen var myye mindre enn 500!! Det var gjerne i fra 50-100 kr da. Og isteden for gave....
Tror jeg hadde prata med den veninna og forklart henne at det var vel kanskje litt vel mye??.... Nei vet ikke...
ORIGINAL: BUtterfly86Det er forsåvidt mannen hennes som inviterer så jeg aner ikke om hun vet det eller ikke.. Tviler på det er hennes forslag..
Vet det var veldig vanlig i 18 og 20 års fester før. Men det ble da ikke forventet gave, og summen var myye mindre enn 500!! Det var gjerne i fra 50-100 kr da. Og isteden for gave....
Tror jeg hadde prata med den veninna og forklart henne at det var vel kanskje litt vel mye??.... Nei vet ikke...
ORIGINAL: Azoriadet er jeg litt enig i, men ikke når det er mannen da. hvis det var en venninne hadde det vært annerledes. og så er det jo sånn og at hvis andre arrangerer så er det enklere å si nei:) så da er det jo litt greiere å samle inn penger av den grunn også:)
hvis man selv inviterer i selskap og krever betalt synes jeg det er frekt. men hvis det er noen som arrangerer f.eks overraskelsesfest for noen andre og samler inn penger synes jeg det er helt greit [:)]
ORIGINAL: lykkeligemeg
ORIGINAL: Azoriadet er jeg litt enig i, men ikke når det er mannen da. hvis det var en venninne hadde det vært annerledes. og så er det jo sånn og at hvis andre arrangerer så er det enklere å si nei:) så da er det jo litt greiere å samle inn penger av den grunn også:)
hvis man selv inviterer i selskap og krever betalt synes jeg det er frekt. men hvis det er noen som arrangerer f.eks overraskelsesfest for noen andre og samler inn penger synes jeg det er helt greit [:)]