...

crispy

Elsker forumet
Tar det bare vekk eg, bli bare feil...

Er bare trøtt og sliten og litt oppgitt..

Du har vært kjempe flink[:)]

Så bare gi deg med god samvittighet du[:D][:D] Er jo bare såå utrolig deilig å få kroppen sin for seg selv igjen[:D][:D]

ORIGINAL: oblix

Du har vært kjempe flink[:)]

Så bare gi deg med god samvittighet du
[:D][:D] Er jo bare såå utrolig deilig å få kroppen sin for seg selv igjen[:D][:D]

Jeg har gitt meg jeg og. Det sleit for mye på kroppen min tror jeg. Hardt både å skulle produsere melk og være gravid tar på. [;)] Slutta å amme 4 dager før gutten min ble 1 år. [8D]

Det er vell ikke vanlig at de spiser seg mette på mm når de er så store?! bare mer for kosen trodde jeg! [8|] men forstår godt du vill slutte ja! spesiellt om han forsatt våkner om natta?! [8|]
Synes du er GOD som har ammet så lenge!!! [:D]

Hmm, man mener ikke at en på 1 år skal ble mett av mm??? Hmm i såfall synes jeg det er rart !

Bra jobba Crispy!

Hvis du skal fortsette med amming nå så er det jo for kosen sin del og ikke som noe å bli skikkelig mett av! Jeg ammer fremdeles men kun på natten. Kuttet ut amming på dagtid for lenge siden, ammet hjemme før kveldsen noen måneder men brukte ikke ammebh, bare strippet ned [8D]

Neeeei.. Ikke mett på den måten, men fornøyd liksom...
Han spiser jo grøt først også drikker han seg mett etterpå på melk. Det har han alltid gjort. Men nå funker bare MME... Er nå slik jeg alltid har gjort i allefall..

Poenget er i allefall bare at jeg slutter, men det har jo ikke noe å si egentlig. Vet ikke hvorfor eg skrev det her egentlig. Bare litt dårlig samvittighet tror eg..

ORIGINAL: crispy

Han spiser jo grøt først også drikker han seg mett etterpå på melk. Det har han alltid gjort. Men nå funker bare MME... Er nå slik jeg alltid har gjort i allefall..

Poenget er i allefall bare at jeg slutter, men det har jo ikke noe å si egentlig. Vet ikke hvorfor eg skrev det her egentlig. Bare litt dårlig samvittighet tror eg..

Ikke noe å ha dårlig samvittighet for [:)] Og jeg også liker å dele både små og store "begivenheter" her inne, he he. Ingenting er ubetydelig her inne [:D]

Da jeg ammet kveld så ammet jeg først og så fikk hun kvelds, men da hun begynte å dra ut genseren og klaske meg på puppene mens hun skrattet av fryd, ja nei da fant jeg ut at hun var blitt litt vel stor, he he.

Du skal absolutt ikke ha dårlig samvittighet[:)] hva skal jeg ha da som valgte å slutte da han var 9 mnd? Har ingen dårlig samvittighet for det i det hele tatt[:D][:D] Men nå er nok jeg en av dem så syns det er litt ekkelt når en ammer et barn som finner puppen selv og vandrer rundt på gulvet[8D][8D][;)] bare skyt meg den som vil[;)]

Jeg hadde som mål å amme til han var 1 år og gradvis trappe ned når vi begynte med vanlig melk. Vet jeg ikke burde ha dårlig samvittighet, men den er der likevel.. hehe

Jeg hadde som mål å amme til han var 1 år og gradvis trappe ned når vi begynte med vanlig melk. Vet jeg ikke burde ha dårlig samvittighet, men den er der likevel.. hehe

Sånn er no en gang vi kvinnfolk[;)] Skal no ha dårlig samvittighet for alt mulig[:-]

Back
Topp