....

BreeVanDeKamp

Gift med forumet
[:)]

For GUDS SKYLD la henne sove!!! Hun våkner når hun vil ha mat[:)]

jeg hadde latt henne sove, her legger gutten min seg kl 20 han. jeg syns det er bedre og legge de tidlig så får man litt tid for seg selv på kvelden, du kan jo evt skifte oppe på rommet i mørket og være veldig forsiktig så gi en flaske og håpe at hu sovner igjen [:)]

Hadde nok vekka ved å skifte på babyen i sengen/vuggen,flasket på sengen i mørket og prøvd å lagt henne til igjen[:)]

Hadde latt henne sove og skifta når hun våkna og ville ha mat[:)]

Når pleier hun vanligvis å sovne for kvelden da?

Her pleier han å sovne i 19-20 tiden, og sover til ca. 8 neste morgen [:)] Må opp i løpet av natta da...

jeg hadde latt henne sove og tatt det derfra.
trenger ikke nødvendigvis snudd døgnet av den grunn.

men hadde ungene hvert under 6 uker, så hadde jeg sikkert vekt for å skifte på å puppa de i seng. bare fordi de ikke skulle våkne drit tidlig.
men jeg veit at når de er 3 mnd så kan de faktisk sove leeeenge.
får håpe hun sover godt å lenge da[:)]

Never wake a sleeping baby, har jeg hørt.
Hadde IKKE vekt henne hvis jeg var deg. Hun sier fra når hun vil ha mat :)

har også hatt d "problemet" før,
men d viste seg at ho sov helt til 7 neste morran...så IKKE vekk henne, for all del [:D]

hu bruker å legge seg 24:00. å sover til 7-8 om morgenen. Så jeg ble litt sjokkert da hu ikke har våkna, men skal prøve å skifte på henne på rommet, så får jeg krysse fingrene at hu ikke våkner og skal være våken i flere timer[&:]

Hadde latt ho sove[:D] Ho vakner når ho vil ha mat og kan stelle da... Satse på at ho sovner ganske fort att..

La hun sove. Skal ikke vekke de små. Hun våkner når hun er sulten. Hun trenger sikkert søvnen siden hun sover enda. Her legges Os mellom 19:00 og 20:00 hver kveld. Får mat 2-3 ganger om natten da[:D]

ORIGINAL: nurkis og Sander

Hadde latt henne sove og skifta når hun våkna og ville ha mat[:)]

Kan hun ikke ligge med det hun hafr på seg. Bedre å skifte senere evt.

ORIGINAL: Flaskemamma

hu bruker å legge seg 24:00. å sover til 7-8 om morgenen. Så jeg ble litt sjokkert da hu ikke har våkna, men skal prøve å skifte på henne på rommet, så får jeg krysse fingrene at hu ikke våkner og skal være våken i flere timer[&:]

ORIGINAL: Kanutten80

Kan hun ikke ligge med det hun hafr på seg. Bedre å skifte senere evt.

ORIGINAL: Flaskemamma

kjente etter og bleien er full, vill jo ikke at jenta skal bli sår!

Hadde det sånn her i kveld å. Var redd hun skulle bli lys våken, men sovna like fort igjen etter skift og mat :)

ORIGINAL: * Lille Persille *

Hadde det sånn her i kveld å. Var redd hun skulle bli lys våken, men sovna like fort igjen etter skift og mat :)
da statser jeg på at a gjør det. hu har da aldri sovet så lenge før! får jo helt hattifnatt her jeg[&:]

jeg vekker ikke christian.. han legger seg rundt 20.00 og sover rundt til 08.00 å jeg slipper å stå opp på natten.. så nyter alene tiden og søvnen..så jeg hadde ikke vekket..

Back
Topp