.

Bruker229kas

Elsker forumet
[:)]

ærlig......

jeg pusset opp her i sommer,høygravid, ingen hjelp og ikke forventet jeg det heller....

sorry

for å si det sånn i sommer kappet vi ned 4 store trær ALENE å jeg høygravid! ikke rart den ungen kom en uke før[8|]
ORIGINAL: *Minibønna*

ærlig......

jeg pusset opp her i sommer,høygravid, ingen hjelp og ikke forventet jeg det heller....

sorry

I fare for å høre frekk ut, noe som IKKE er meningen, så kan dere vel ikke forvente at folk bare skal slippe det de har i hendene sine fordi det passer ikke dere at de har andre planer?!
Burde kanskje planlagt det litt bedre om du skjønner, og kanskje gjorde dette i en helg? [:)] Er liksom ikke bare en easypeasy sak og sette opp et kjøkken heller..

ORIGINAL: *Minibønna*

ærlig......

sorry

hehe... du får ikke mye sympati herifra heller.. vi har pusset opp i 4 år.. hver kveld, hver helg i 4 ÅR!!! Nå er vi snart ferdig men jeg har malt, ryddet, bært, pussa, sparklet osv og vi har ikke fått mye hjelp fra venner og ikke har vi forventet det heller! har vært gravid 2 ganger på denne tiden og i sommer malte jeg huset i timesvis uten hjelp og tok meg av sønnen min samtidig + full jobb!!!

hvis dere trengte hjelp kunne dere jo alliert dere med folk FØR dere reiv ned kjøkkenet da. Man kan ikke forvente at folk kommer løpende på dagen! [;)]

enig med de over... man kan jo ikke forvente at folk avlyser avtalene sine..

Jeg forstår deg altså, ikke opplevd det selv - vi begge har supre foreldre som hjelper oss med det meste - men forstår at det er slitsomt hvis de ALDRI vil hjelpe dere med noenting [&:]

Back
Topp