13387 kl 1245 på fredag

Er det jeg prøver å tenke... Men det går ikke så bra, er alt for utålmodig!!
Hihi, det går ikke så bra her heller, for å være helt ærlig. :p

BVforum via HTC
 
Huff.. Var utålmodig sist jeg også:p Glad jeg slipper det nå.. Kan gjerne vente til 7. februar om bare vondtene blir borte;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Huff.. Var utålmodig sist jeg også:p Glad jeg slipper det nå.. Kan gjerne vente til 7. februar om bare vondtene blir borte;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hihi, nå skjønner du hvorfor jeg er utålmodig, har hatt sånne i flere uker. :p
Man blir faktisk nesten vant med det. Nesten. :p
Men, hu di kommer nok lenge før 7., bare vent og se. :p

BVforum via HTC
 
Hihi, nå skjønner du hvorfor jeg er utålmodig, har hatt sånne i flere uker. :p
Man blir faktisk nesten vant med det. Nesten. :p
Men, hu di kommer nok lenge før 7., bare vent og se. :p

BVforum via HTC
Huff.. Har jo hatt det vondt jeg også med bekken og sånt.. Men denne typen er ny og skummel;-) Livmoren er så øm nå at bare hun rører litt på seg der inne gjør det vondt:p Satser på hun kommer i januar i alle fall;-)

Når de andre våkner i morgen har vi plutselig født begge to i løpet av natta;-) Har en følelse av at det ikke er lenge til første fødsel her på forumet.. (ser bort fra de som er kommet prematurt)..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Huff.. Har jo hatt det vondt jeg også med bekken og sånt.. Men denne typen er ny og skummel;-) Livmoren er så øm nå at bare hun rører litt på seg der inne gjør det vondt:p Satser på hun kommer i januar i alle fall;-)

Når de andre våkner i morgen har vi plutselig født begge to i løpet av natta;-) Har en følelse av at det ikke er lenge til første fødsel her på forumet.. (ser bort fra de som er kommet prematurt)..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
du tenker som i de som faktisk er HER da? Siden de kommer som perler på en snor på fb. :p mange heldige griser! :p

BVforum via HTC
 
du tenker som i de som faktisk er HER da? Siden de kommer som perler på en snor på fb. :p mange heldige griser! :p

BVforum via HTC
Ja! Bare bvbabyer som teller, de er kulest;-)

Noen som sitter ved pc og kan sjekke ståa på innleggene?:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sjekket i sted, vi har klart dagskravet med god margin. :) var 13519 ca. :)

BVforum via HTC
Så bra:) Synes vi har vært flinke i det siste;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp