Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rattatai
Jeg tror det.. Mor får iallefall feriepenger av foreldrepengene, og det kan vel ikke være ulikt der vel?
ORIGINAL: MammaKarri82
ORIGINAL: Rattatai
Jeg tror det.. Mor får iallefall feriepenger av foreldrepengene, og det kan vel ikke være ulikt der vel?
Hvis hun får utbetalt av nav så gjør hun vel ikke det?[8|] Slik jeg har hørt og forstått det, så får hun ikke det. Men dersom du får pengene utbetalt av arb.giver, som igjen får betalt av nav, så får du feriepenger. Er det ikke sånn da?
ORIGINAL: Burger
ORIGINAL: baby feb 10
Etter som jeg har skjønt så får man feriepenger for 12 uker hvis man har 100% permisjon og for 15 uker om man har 80 % permisjon og det er da fordelt på mor OG far.
Men hvordan de fordeler det og utbetaler det vet jeg ikke. Det må ihvertfall vi vente å se i juni. Blir lite utbetalt her den mnd...
jo, men om arb giver forskutterer lønnen får man feriepenger for alle ukene. Det er det som er så kjipt med å få pengene fra nav. Jeg taper maaange tusen på å ha permisjon