Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: trekløver`n
Da står du på ditt, gi deg aldri.
Hans rot er ikke verdt et barns liv...
Kom deg unna og la ungen din få et fint liv. Et lykkelig liv.
ORIGINAL: Virretrille
Spar på meldinger og ta opp samtaler, skriv sakelig og snakk saklig til han..
Om han truer deg med det ene og det andre, så få et besøks forbud mot han, om du klarer..
Om du skriver far ukjent fram til evt dnatest eller han vokser opp, så er det ingen som tar skade av det!
For barnet (etter hva du skriver) har det bedre uten han!
Dette går din vei, prøv å tenk positivt og kos deg resten av svangerskapet! [:)]
ORIGINAL: gikken
Har alle meldingene på innboksen på facebook (Ja, han er så lite voksen at han ikke kan ta noenting face to face, eller over telefon). Har ikke skrevet, eller nevnt barnefar enn så lenge... Men helsesøster/jordmor og min fastlege vet situasjonen, og forstår godt at jeg ikke vil skrive opp barnefaren..
Ja, tror nok at barnet har det bedre uten han. Selvom jeg vil at barnet skal vite hvem han er, og vite at han KANSKJE kan bry seg... Men noe foreldrerett kan han bare ikke få, det ville ha ødelagt meg helt og ikke vært bra for barnet..
Tusen takk for det, håper virkelig det går den beste veien. Og prøver så godt jeg kan å tenke positivt og ha det fint resten av svangerskapet, og ikke tenke så veldig mye på dette.. Men er det er ikke lett.. [:)]ORIGINAL: Virretrille
Spar på meldinger og ta opp samtaler, skriv sakelig og snakk saklig til han..
Om han truer deg med det ene og det andre, så få et besøks forbud mot han, om du klarer..
Om du skriver far ukjent fram til evt dnatest eller han vokser opp, så er det ingen som tar skade av det!
For barnet (etter hva du skriver) har det bedre uten han!
Dette går din vei, prøv å tenk positivt og kos deg resten av svangerskapet! [:)]
ORIGINAL: Febbis
Det kan kanskje være en ide å få orden på livet, før man skal sette barn til verden....
ORIGINAL: gikken
Kommer aldri til å gi meg. Er vel derfor jeg tenker så mye på dette, hva JEG kan gjøre at det går utover søvn og humør... Svangerskapet skal være en fin tid. Har bedt han pent om ro og fred, det jeg har fått igjen da er "haha, spar meg"
Har bedd han på alle mulige måter vokse opp og ta ansvar, men da ler han da også.. Og ber meg bli voksen, og kommer med kommentarer som "tror du at DU får ha ungen.. det skal jeg sørge for at du ikke får!" Han er så langt ute på viddene at jeg spyr.......
Håper dere som har kommentert har rett, at han ikke kommer noen vei. Men man blir jo oppgitt,lei seg og sliten og usikker når barnefar holder på sånn... For sånn som det er idag har vel barnefar mer rett på omsorg enn før? =(ORIGINAL: trekløver`n
Da står du på ditt, gi deg aldri.
Hans rot er ikke verdt et barns liv...
Kom deg unna og la ungen din få et fint liv. Et lykkelig liv.