.

Jeg kunne ALDRI latt mitt barn i det hele tatt være med en så umoden gjøk som det der. Det burde du se selv.
Barn er FOR verdifulle...

Vet at et barn er altfor verdifult, er sånn jeg tenker også.... Men er så uvitende om hvordan omsorgsrett og sånn fordeles... Er LIVREDD for at han skal få noe foreldrerett............. [:(]

Da står du på ditt, gi deg aldri.
Hans rot er ikke verdt et barns liv...

Kom deg unna og la ungen din få et fint liv. Et lykkelig liv.

Han kan få igjenom å se barnet under oppsyn+urinprøver..
Men du vinner saken lett!
Husk at du også kan kreve igjenom barnevernet at han skal gå på urinprøver
om han skal ha kontakt..

Der kom fredagstråden over alle fredagstråder.. [8D]

Kommer aldri til å gi meg. Er vel derfor jeg tenker så mye på dette, hva JEG kan gjøre at det går utover søvn og humør... Svangerskapet skal være en fin tid. Har bedt han pent om ro og fred, det jeg har fått igjen da er "haha, spar meg"
Har bedd han på alle mulige måter vokse opp og ta ansvar, men da ler han da også.. Og ber meg bli voksen, og kommer med kommentarer som "tror du at DU får ha ungen.. det skal jeg sørge for at du ikke får!" Han er så langt ute på viddene at jeg spyr.......

Håper dere som har kommentert har rett, at han ikke kommer noen vei. Men man blir jo oppgitt,lei seg og sliten og usikker når barnefar holder på sånn... For sånn som det er idag har vel barnefar mer rett på omsorg enn før? =(
ORIGINAL: trekløver`n

Har du hatt sex med fetteren din?? [8|]

Jeg blir stadig sjokket over hvilke typer gutter noen jenter velger å gå til sengs med [&:]
Lykke til, håper det ordner seg. Høres ikke ut som han egner seg spesielt godt som pappa.

Spar på meldinger og ta opp samtaler, skriv sakelig og snakk saklig til han..
Om han truer deg med det ene og det andre, så få et besøks forbud mot han, om du klarer..
Om du skriver far ukjent fram til evt dnatest eller han vokser opp, så er det ingen som tar skade av det!
For barnet (etter hva du skriver) har det bedre uten han!
Dette går din vei, prøv å tenk positivt og kos deg resten av svangerskapet! [:)]

hehe, nei. Aldri vært til sengs med fetteren min, kunne aldri falt meg inn [;)]
Det jeg skulle fram til er hvor tragisk han er som begynner å true med rettsak og piss og lort fordi jeg var med noen gutter (og de guttene var min fetter og hannes kompis).. Før han stakk ville jo han ikke ha noe med barnet eller meg å gjøre..... Så for meg virker det kun som om han tenker på på å ødlegge for meg, pga. sjalusi eller hva faen han tenker på... Han tenker hvertfall ikke på barnets beste...

Har alle meldingene på innboksen på facebook (Ja, han er så lite voksen at han ikke kan ta noenting face to face, eller over telefon). Har ikke skrevet, eller nevnt barnefar enn så lenge... Men helsesøster/jordmor og min fastlege vet situasjonen, og forstår godt at jeg ikke vil skrive opp barnefaren..
Ja, tror nok at barnet har det bedre uten han. Selvom jeg vil at barnet skal vite hvem han er, og vite at han KANSKJE kan bry seg... Men noe foreldrerett kan han bare ikke få, det ville ha ødelagt meg helt og ikke vært bra for barnet..
Tusen takk for det, håper virkelig det går den beste veien. Og prøver så godt jeg kan å tenke positivt og ha det fint resten av svangerskapet, og ikke tenke så veldig mye på dette.. Men er det er ikke lett.. [:)]
ORIGINAL: Virretrille

Om han truer deg med det ene og det andre, så få et besøks forbud mot han, om du klarer..
Om du skriver far ukjent fram til evt dnatest eller han vokser opp, så er det ingen som tar skade av det!
Dette går din vei, prøv å tenk positivt og kos deg resten av svangerskapet! [:)]

ORIGINAL: gikken

Har alle meldingene på innboksen på facebook (Ja, han er så lite voksen at han ikke kan ta noenting face to face, eller over telefon). Har ikke skrevet, eller nevnt barnefar enn så lenge... Men helsesøster/jordmor og min fastlege vet situasjonen, og forstår godt at jeg ikke vil skrive opp barnefaren..
Ja, tror nok at barnet har det bedre uten han. Selvom jeg vil at barnet skal vite hvem han er, og vite at han KANSKJE kan bry seg... Men noe foreldrerett kan han bare ikke få, det ville ha ødelagt meg helt og ikke vært bra for barnet..
Tusen takk for det, håper virkelig det går den beste veien. Og prøver så godt jeg kan å tenke positivt og ha det fint resten av svangerskapet, og ikke tenke så veldig mye på dette.. Men er det er ikke lett.. [:)]
ORIGINAL: Virretrille

Skjønner at det ikke er lett for deg! Men drit i dritten! [;)]
Et godt trekk for deg å være åpen og ærlig om det til jm og lege fra starten av!
Og at du har alt på facebook innboksen er jo også kjempe fint,
alt går din vei [:D]
Om det ikke står på papiret fram til han skjerper seg, så har du mulighet til å føre han opp senere [:)]

ORIGINAL: Sicily

Det kan kanskje være en ide å få orden på livet, før man skal sette barn til verden....

ORIGINAL: Sicily

eeh, nei.. Faktisk ikke..

Jeg kjenner noen av vennene hennes på facebook [;)]

ORIGINAL: Febbis

Det kan kanskje være en ide å få orden på livet, før man skal sette barn til verden....

Gjort er gjort!

Umulig å få fikset det nå.. Nå prøver hun hvertfall å sikre en bra fremtid da![:)]

Skal du si noe sånt til meg, så sier du også det til alle andre kommende mødre og til alle andre som ikke er sammen med barnefar [;)] For orden på livet mitt har jeg, men jeg har desverre ikke den evnen til å se hva som skjer fram i tid, eller rett rundt nærmeste sving for den del...
Veldig synd at noe sånt skal skje derimot, men når noe sånt først skjer burde man heller fokusere på å være en GOD mor og ønske barnet sitt det beste!
ORIGINAL: Febbis

skjønner egentlig ikke hva du er redd for. hvis det er som du sier så har han ikke sjans i en rettsak what so ever!
selvfølgelig er det alltid to sider av en sak, men at han ha vært psykotisk vil stå i journalen hans, og det er ikke noe problem å få lagt fram sånt som bevis, hvis det er tilfelle.
Hvis dette hadde vært meg hadde jeg ikke vært redd i det heletatt når det er så åpenlyst.
om jeg derimot ikke hadde hatt rent mel i posen selv, da hadde jeg kanskje kjent litt på din følelse..

ORIGINAL: gikken

Kommer aldri til å gi meg. Er vel derfor jeg tenker så mye på dette, hva JEG kan gjøre at det går utover søvn og humør... Svangerskapet skal være en fin tid. Har bedt han pent om ro og fred, det jeg har fått igjen da er "haha, spar meg"
Har bedd han på alle mulige måter vokse opp og ta ansvar, men da ler han da også.. Og ber meg bli voksen, og kommer med kommentarer som "tror du at DU får ha ungen.. det skal jeg sørge for at du ikke får!" Han er så langt ute på viddene at jeg spyr.......

Håper dere som har kommentert har rett, at han ikke kommer noen vei. Men man blir jo oppgitt,lei seg og sliten og usikker når barnefar holder på sånn... For sånn som det er idag har vel barnefar mer rett på omsorg enn før? =(
ORIGINAL: trekløver`n

sånn som det er i dag skal det MYE til for at far får daglig omsorg. ligger det fram bevis på at han driver med narkotika blir det høyst sannsynlig satt krav om at han leverer pisseprøve før han evt får treffe barnet.

Back
Topp