BreeVanDeKamp
Gift med forumet
jeg tror jeg kontakter HS og mannen hennes. Takk jenter[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nurkis og Sanderhar vurdert det sterkt! [&:] men lurer på om det er å bryte seg for mye inn liksom.. vill jo hennes beste og jeg er jo på en måte i slekt med henne.. Kanskje jeg skal prøve.. da får a bare bli sint. Bare hu får hjelp![&o]
Kanskje ta kontakt med helsestasjonen hennes?? Hmm, jeg vet ikke helt hva man skal gjøre i en sånn situasjon.. Men tror jeg ville tatt kontakt med HS og fått noen råd der.
ORIGINAL: Flaskemamma
ORIGINAL: nurkis og Sanderhar vurdert det sterkt! [&:] men lurer på om det er å bryte seg for mye inn liksom.. vill jo hennes beste og jeg er jo på en måte i slekt med henne.. Kanskje jeg skal prøve.. da får a bare bli sint. Bare hu får hjelp![&o]
Kanskje ta kontakt med helsestasjonen hennes?? Hmm, jeg vet ikke helt hva man skal gjøre i en sånn situasjon.. Men tror jeg ville tatt kontakt med HS og fått noen råd der.
ORIGINAL: *Minibønna*vet det[X(] har søkt hjelp gjennom BUP jeg nå, kan ikke la det gå lengre, trodde det gikk bra, men det kom tilbake igjen[&o]
Ville snakket med henne og evt ringt mannen hennes, tatt det den veien!
Fødselsdeprisjon er virkelig vondt for den som sitter i det[:(]
ORIGINAL: Flaskemamma
ORIGINAL: *Minibønna*vet det[X(] har søkt hjelp gjennom BUP jeg nå, kan ikke la det gå lengre, trodde det gikk bra, men det kom tilbake igjen[&o]
ORIGINAL: *Minibønna*håper det[:)] takk søte bønna[:D]
Uff, det er ikke godt. Da gutten min var 8 mnd gikk det opp for meg at det var forsatt fødselsdeprisjon som hang igjen, begynte å gå til privat psykolog og hadde time hver uke, det hjalp gitt. Denne gangen fikk jeg samtaler før hun ble født, så de gikk aldri så langt!
Lykke til søte du, det blir bedre skal du se.
KlemORIGINAL: Flaskemamma