.

Min sover stort sett og er veldig sløv når han har feber.

Det har jeg aldri lakt merke til nei.

nei det har vi aldri opplevd. Høres nesten ut som feber fantasier.....

ORIGINAL: nussnøff

er ikke det mer som sterke mareritt?

jeg mener på dagtid[:-]

Hvor høy er feberen?`

Aldri opplevd det med min datter.. men hadde jeg opplevd annen oppførsel.. så tror jeg at jeg ville ha ringt en lege.. eventuelt legevakten nå på kvelden

ORIGINAL: DenicaD

ORIGINAL: nussnøff

er ikke det mer som sterke mareritt?

jeg mener på dagtid[:-]

vet bare at en venninne av meg hadde det når vi var yngre. Hun var helt i annen verden, og "så" ting som ikke var der osv

ORIGINAL: Fridasinmamma

Hvor høy er feberen?`

Aldri opplevd det med min datter.. men hadde jeg opplevd annen oppførsel.. så tror jeg at jeg ville ha ringt en lege.. eventuelt legevakten nå på kvelden

vært oppi 40,6
men har sunket med paracet, ikke rask men krøpet tilbake.

Hvis jeg hadde opplevd det med eget barn og feberen var høy ville jeg ikke nølt med å kontakte legen.

ORIGINAL: Fridasinmamma

Hvor høy er feberen?`

vært oppi 40,6
men har sunket med paracet, ikke rask men krøpet tilbake.

Mange dager?

Liker du ikke dette.. så tar du en tlf!

Masse god bedring til barnet ditt[:)]

ja, går ned etterhvert, men har gitt mer enn 4 piller i løpet av dette døgnet, for å si det sånn.

Greia med legevakten/sykehuset er at vi er i utlandet akuratt nå.
Og jeg må da vekke 2åringen for å dra på akutten, så lurer på om jeg må det, eller om jeg skal sjekke hele natten.

Har bare vært syk siden i går, tirsdag.

Virker de "surrete" og litt borte? nei, bare når de sover, men kan gjerne være litt mer klumsete
Sier mye rart? nei
Gjør rare ting?[:-] ja, de sitter eller ligger rolig mer en 3 minutt om gangen[8D]

nei, de blir egentlig bare roligere og slapp når de har feber, og sover mye

ja, går ned etterhvert, men har gitt mer enn 4 piller i løpet av dette døgnet, for å si det sånn.

Greia med legevakten/sykehuset er at vi er i utlandet akuratt nå.
Og jeg må da vekke 2åringen for å dra på akutten, så lurer på om jeg må det, eller om jeg skal sjekke hele natten.

Har bare vært syk siden i går, tirsdag.

I følge dei legane vi har vore i kontakt med ved høg feber hos barn, så skal vi ikkje bry oss så mykje med den doseringa. Det vi har fått beskjed om er å holde feberen nede, og då kunne vi gjerne gi piller kvar 3 time. Sidane det uansett var så sjelden ungane fekk så høg feber, var det ikkje så farleg å bruke meir enn den dosen som står på pakken.

Back
Topp