*

Da hadde æ blitt forbanna!!

Skjønne dæ godt! [;)] Klæm tell dæ

ORIGINAL: lanoliten

Da hadde æ blitt forbanna!!
[/quote

godt jeg ikke er alene. TAKK [:D]

jeg kommer til å nevne det om jeg ser det flere ganger, ba sambo si ifra neste gang. [8D]

ORIGINAL: Glapia.

Skjønne dæ godt! [;)] Klæm tell dæ

Tusen takk [:)]

Syns det er skikkelig frekt å gi mat/krem til en liten baby. Skjønner godt at du er irritert.

ORIGINAL: MieKayla

Hadde blitt ganske irritert selv!

Pappan min fikk høre det ganske kraftig på julaften, han var litt på en snurr og lekte rundt med lillemann, og så hører jeg noe latter og hysjing, og ser at han gir gutten min ØL! Hva faen liksom?? *explode*
Gubben satt ved siden av og lo, dumme stuten. Var fader ikke mye blid da, og synes fortsatt ikke det er noe å smile av..

Da hadde æ fan mæ klikka!
Gikk d bra me lillemann da?

*****mor er og sånn at hun skal gi krem... "det er jo bare pittelitt" og "de må jo få litt krem på fingern på dåpsdagen"

hun vet at jeg ikke liker det.... sikkert derfor hun gjør det...

og det nytter ikke å si i fra heller, for da får jeg høre ennå mer...

ORIGINAL: MieKayla

Hadde blitt ganske irritert selv!

Pappan min fikk høre det ganske kraftig på julaften, han var litt på en snurr og lekte rundt med lillemann, og så hører jeg noe latter og hysjing, og ser at han gir gutten min ØL! Hva faen liksom?? *explode*
Gubben satt ved siden av og lo, dumme stuten. Var fader ikke mye blid da, og synes fortsatt ikke det er noe å smile av..

What????? da hadde jeg sagt i fra altså!

ORIGINAL: Luske

Syns det er skikkelig frekt å gi mat/krem til en liten baby. Skjønner godt at du er irritert.

er ikke sånn at jeg går og er veldig irritert. [8D] hehe. men skjønner liksom ikke hvordan noen tenker.

Back
Topp