.

ORIGINAL: inamaria

ORIGINAL: Monica

ORIGINAL: Qualitas

Hehe... Akkurat som jeg bryr meg om hva andre mener! Jeg kan vell ikke noe for at jeg har breie hofter.. For feit er jeg ikke! Og det er til å ha på når jeg skal sole meg på stranden. Tar på en bikinitruse når jeg skal bade [:)]

Ignorer enkelte[:)] desverre vet jeg ikke hvor man får kjøpt sånne.. sjekka Victoria Secret??

Det gjør jeg faktisk ja! Er ikke rart vi kvinner har så dårlig selvbilde og hater kroppene våre sånn som vi snakker til hverandre! Heldigvis er jeg fornøyd med kroppen min selv om den ikke er xxs, så da soler jeg meg i string bikini eller string truse!

haha, jeg skjønner at alle hinter til min kommentar i innleggene sine, og jeg må bare få si at jeg er absolutt ikke perfekt selv, nei for tenk, jeg er en xxs, og jeg er undervektig. det er ikke akkurat kjempekult det heller, og DERFOR, sprader jeg ikke rundt på stranda i minimale klesplagg.. skjønner virkelig ikke hvorfor folk mener det er greit å fortelle en xs at hun er tynn mens det er stygt å si at en xl er tjukk.. selvfølegelig er ikke alle xs tynne og alle xl tjukke, men you get the point..
Det går litt begge veiene.. alle burde kle seg etter den kroppen de har, også selvtillit selvfølgelig. kler man seg i en knøttliten minikjole på jultrefest fordi en selv syns en ser så fin ut da så burde man også tåle å høre at det ikke tar seg helt bra ut.

Synes virkelig synd i deg når du virkelig må rakke ned på andre når det er tydelig at du selv ikke er perfekt da..er det rart samfunnet er som det er...

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Refleksheks

Hvis det er så avskyelig for deg at du velger å gå - så kan jeg ganske raskt konkludere med at det ikke er hos personen du ser det ligger.

ikke kom her å prøv å fortell meg at jeg er den eneste personen som syns det ser ekkelt ut..

har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett folk stå å måpe, le og peke når de har sett en person som ikke har vært perfekt, hverken den ene eller den andre veien!!

Det er mange XL som ser mye bedre ut enn deg og omvendt[8|] Det er mange som er fast og trent. Man trenger ikke å være overvektig for å bruke XL.

selvfølgelig.. jeg har aldri påstått noe annet noen steder... eller?

Haha snakk om dobbeltmoral Inamaria - er det mulig!!! Du syns Xl mennesker er ekle og kvalme, men på den andre siden skal ingen komme her og si noe negativt om de som er xxs?? Haha get your story straight!!!

ORIGINAL: nurkis og Sander

Haha snakk om dobbeltmoral Inamaria - er det mulig!!! Du syns Xl mennesker er ekle og kvalme, men på den andre siden skal ingen komme her og si noe negativt om de som er xxs?? Haha get your story straight!!!

nei, jeg synes ikke xl folk er kvalme, men når de i tillegg er tjukke, i string (gjerne toppløs) vedsidenav meg på stranda, da gjør jeg det. langt i fra så ille som en gammel mann i speedo selvfølgelig.. men jeg er vel den eneste som synes det er ekkelt, for om man innrømmer det nå så har man jo fordommer [;)]
folk har jo meninger om xxs mennesker, og det er det jeg mener, hvorfor er det greit å si at en xs er for tynn mens det ikke er greit å si at en xl er for tjukk? som sagt er klesstr. bare et eksempel.
derfor lurer jeg på hvorfor ikke jeg kan si hva jeg synes om folk som er store, mens alle andre kan si akkurat hva de syns om meg? [;)]

ORIGINAL: nurkis og Sander

nei, jeg synes ikke xl folk er kvalme, men når de i tillegg er tjukke, i string (gjerne toppløs) vedsidenav meg på stranda, da gjør jeg det. langt i fra så ille som en gammel mann i speedo selvfølgelig.. men jeg er vel den eneste som synes det er ekkelt, for om man innrømmer det nå så har man jo fordommer [;)]
folk har jo meninger om xxs mennesker, og det er det jeg mener, hvorfor er det greit å si at en xs er for tynn mens det ikke er greit å si at en xl er for tjukk? som sagt er klesstr. bare et eksempel.
derfor lurer jeg på hvorfor ikke jeg kan si hva jeg synes om folk som er store, mens alle andre kan si akkurat hva de syns om meg? [;)]

Selvfølgelig kan ikke andre si hva de mener om deg! Eller, etter du har sagt hva du mener om folk har du vel åpnet for det, men generelt sett kan man ikke si stygge ting hverken til en xs eller xl dame. Men når du ikke liker og få kommentarer på at du er tynn, hvorfor slenger du ut om hva som er ekkelt med en som er feit da? Bør du ikke holde deg for god til det, og følge dine egne råd?

Nei, hadde jeg vært deg hadde jeg bare holdt munn nå, for du klarer ikke og hente inn igjen denne uansett hvor mye du prøver. Slaget er tapt for lenge siden!

ORIGINAL: *mamman t lillemann*

ORIGINAL: Qualitas

Hehe... Akkurat som jeg bryr meg om hva andre mener! Jeg kan vell ikke noe for at jeg har breie hofter.. For feit er jeg ikke! Og det er til å ha på når jeg skal sole meg på stranden. Tar på en bikinitruse når jeg skal bade [:)]

Ignorer enkelte[:)] desverre vet jeg ikke hvor man får kjøpt sånne.. sjekka Victoria Secret??

Det gjør jeg faktisk ja! Er ikke rart vi kvinner har så dårlig selvbilde og hater kroppene våre sånn som vi snakker til hverandre! Heldigvis er jeg fornøyd med kroppen min selv om den ikke er xxs, så da soler jeg meg i string bikini eller string truse!

haha, jeg skjønner at alle hinter til min kommentar i innleggene sine, og jeg må bare få si at jeg er absolutt ikke perfekt selv, nei for tenk, jeg er en xxs, og jeg er undervektig. det er ikke akkurat kjempekult det heller, og DERFOR, sprader jeg ikke rundt på stranda i minimale klesplagg.. skjønner virkelig ikke hvorfor folk mener det er greit å fortelle en xs at hun er tynn mens det er stygt å si at en xl er tjukk.. selvfølegelig er ikke alle xs tynne og alle xl tjukke, men you get the point..
Det går litt begge veiene.. alle burde kle seg etter den kroppen de har, også selvtillit selvfølgelig. kler man seg i en knøttliten minikjole på jultrefest fordi en selv syns en ser så fin ut da så burde man også tåle å høre at det ikke tar seg helt bra ut.

er ikke mange xs personer som reagerer negativt om de får høre de er tynne, jeg har ikke noe mot det, så er teit å si det skal være det samme som å si noen er tykk!

anngående saken så er det ikke noe bedre om du som er xxs soler deg i string enn en som er xl, trodde det bare var gamle damer og ekle menn som sola seg i sånnt jeg[8|]

nå gjentar du igrunn bare det jeg skriver i det siste der...

altså, når man selv vet at man er for tynn så er det ikke kult at en person kommer å sier "herregud, du er alt for tynn".. nå er jeg vant til det selv så jeg blir ikke så trist at det gjør noe, men skjønner at mange syns det ser fælt ut......

jeg har aldri skrivd at jeg hadde gått om det la seg en i xl stringtruse ved siden av meg [;)] så ikke så veldig gjentagelse nei!

anbefaler pierre robert sine strings! deilig stoff, kan nesten se ut som badestring!

og du, takk for tipset!!! selvfølgelig kan man sole seg i string , liten eller stor... så kan de med de jææævli bleike rævene ligge der og være misunnelig![:D]

Skal ikke denne tråden bli sletta snart eller?? [8|]

Back
Topp