.

Eh. Sexy stringbikini i XL? [8|]

Jeg synes stringbikini ser veldig tacky ut hvis man da ikke ser ut som Jessica Alba.

Men du om det.

Her finner du sikkert noe... http://www.illusion.no/dameklaer/bikini-badetoey?gclid=CLi026iav6YCFUaIDgodOytgHg

Stringbikini finner du i avdelingen for "klesplagg som burde være forbudt"..

ORIGINAL: Helene Burugle

Jeg synes stringbikini ser veldig tacky ut hvis man da ikke ser ut som Jessica Alba.

Men du om det.

Her finner du sikkert noe... http://www.illusion.no/dameklaer/bikini-badetoey?gclid=CLi026iav6YCFUaIDgodOytgHg

Dette var jo et hyggelig innlegg[;)]
Har desverre ikke noen tips å komme med[:D]

ORIGINAL: Søtnos*

ORIGINAL: Helene Burugle

Men du om det.

Dette var jo et hyggelig innlegg[;)]
Har desverre ikke noen tips å komme med[:D]

Nei, kanskje ikke så hyggelig.

Men jeg kom iallefall med en link i det minste[;)]

Forhåpentligvis selges ikke sånt lengre (åttitallet har heldigvis gått over). Forøvrig kan en stringbikini få selv den smekreste til å se ut som en parodi på rollerbladesjentene i Pacific Blue.

Eventuelt så kan du jo bare gjemme trusa mellom skinkene når du skal sole deg. Tro meg, det ser akkurat like bra ut som en string. [;)]

ORIGINAL: Hipphopp

Falsk bruker.

Hvordan vet du det? [:-] Jeg får aldri med meg sånt jeg....[>:]

Bruker folk string ennå???

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Forhåpentligvis selges ikke sånt lengre (åttitallet har heldigvis gått over). Forøvrig kan en stringbikini få selv den smekreste til å se ut som en parodi på rollerbladesjentene i Pacific Blue.

Eventuelt så kan du jo bare gjemme trusa mellom skinkene når du skal sole deg. Tro meg, det ser akkurat like bra ut som en string. [;)]

ORIGINAL: *Musti*

Hva er det DU ler av da.. Ser du ligger å sprader i string i signaturen din selv.. [8D]

Han vet det garantert!!

Når jeg ser han String Emil så ler jeg så jeg griner, mens jeg spyr innimellom..

ORIGINAL: Almyrida81

Når jeg ser han String Emil så ler jeg så jeg griner, mens jeg spyr innimellom..

Blir bare blaut mellom beina av han jeg

ORIGINAL: Almyrida81

ORIGINAL: *Musti*

Hva er det DU ler av da.. Ser du ligger å sprader i string i signaturen din selv.. [8D]

Påvirka av HI og String Emil [8D] Men jeg har FIGUR til det,ser du vel [8D]

Www.Finnesikkesexy.no

det får man kjøpt over alt i syden.. men i xl vet jeg ikke... i bulgaria hadde de small (som tilsvarte xs) over alt i hvertfall, men så aldri noen som hadde større. kjøpte for å sole meg i. ser forferdelig stygt ut med skille på hele rompa. brukte den KUN ved bassenget, rett og slett fordi jeg syns det kan bli litt drøyt å flæshe hele rompa for gud og hvermann

ikke for å være stygg i kjeften altså, men hadde en xl med string bikini lagt seg vedsidenav meg på stranda hadde jeg nok gått..[:-] å nei, jeg sier ikke at jeg syns folk med noen ekstra kilo er stygge eller kvalme, men at de burde kle seg etter kroppen. vanlig bikini hadde jeg fint tålt, men string blir minimalt.

Back
Topp