lille nuppa
Gift med forumet
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Pijah
Paragrafen gjelder fem år fra nybildato, ikke fra dere kjøpte den. Det er ikkeuvanlig at en girkasse ryker, og det kan jo repareres.
Men jeg er enig i at det er kjiiipt da, og selvsagt burde det holde mer enn 6 år..
Paragrafen gjelder fem år fra nybildato, ikke fra dere kjøpte den.
Det er ikkeuvanlig at en girkasse ryker, og det kan jo repareres.
Men jeg er enig i at det er kjiiipt da, og selvsagt burde det holde mer enn 6 år..
ORIGINAL: Marlu
Min første tanke var at "evnt tv2 hjelper deg" burde tas vekk. Ble liksom så useriøst da...
(Sier ikke at det er dumt å gå til media for hjelp, men at det er litt dumt å "true" med det)
Tror også jeg ville skrevet dette som et foremellt brev, og ikke en e-post.
ORIGINAL: lille nuppa
forbrukerrådet sier det er 5 år fra vi kjøpte, det er 5 år på nyere biler kjøpt hos forhandler[:)]
hadde det ikke vært det hadde jeg jo gitt opp før jul, når jg snakket med forbrukerrådet 1 gang
ORIGINAL: Almasmamma
forbrukerrådet sier det er 5 år fra vi kjøpte, det er 5 år på nyere biler kjøpt hos forhandler[:)]
hadde det ikke vært det hadde jeg jo gitt opp før jul, når jg snakket med forbrukerrådet 1 gang
Okei, så da lønner det seg veldig egentlig å kjøpe bil som ser 4 1/2 år gamle? For da får man 5 nye år???
Om det er slik, så skal jeg jammen gjøre det neste gang (skjønner ikke helt det, men...)
Men om du kan sende det... Nå kjenner vi jo ikke helt casen rundt (hvertfall ikke jeg). Vet jo ikke helt om det stemmer, men den var sikker grei den [:)] Om du mener akkurat ordrett sånn, så ville jeg kanskje fullt den ut litt mer. Men det kommer som sagt an på hva dere har snakket om før du sender denne mailen...[:)]
ORIGINAL: Almasmamma
Okei, så da lønner det seg veldig egentlig å kjøpe bil som ser 4 1/2 år gamle? For da får man 5 nye år???
Om det er slik, så skal jeg jammen gjøre det neste gang (skjønner ikke helt det, men...)
Men om du kan sende det... Nå kjenner vi jo ikke helt casen rundt (hvertfall ikke jeg). Vet jo ikke helt om det stemmer, men den var sikker grei den [:)] Om du mener akkurat ordrett sånn, så ville jeg kanskje fullt den ut litt mer. Men det kommer som sagt an på hva dere har snakket om før du sender denne mailen...[:)]
en bil som er 4,5 år er jo ikke nyere bil da, men forbrukerrådet anser en bil some r litt over 2 år som nyere ja