.

Nej jeg syntes ikke det var så ille, var værst første døgnet da jeg trengte hjelp til å kommer opp ur sengen, men klarte å gå og snu meg i sengen med en gang. Tok bare smertstillende på nettene foruten de 4 paraceten jeg fikk hver dag. Kanskje det er forskjell på hvilken type snitt man fått? Jeg fikk sk cohensnitt.

Mitt ks ble et veldig haste snitt,men jeg hadde nesten  ikke smerter etter på, som jeg skrev i den andre tråden om dette så var jeg oppe av senga etter kun noen få timer. Gikk i gangen. Klarte å bøye meg og alt. Sambo var hjemme her med meg 1 uke etter vi kom hjem,men det hadde kan ikke trengt for min del. Kutta ut smertestillende etter kun et par dager. Så du var nok veldig uheldig mer smertene ja. Alle har jo forskjellig smerteterskel også da.

Hadde også haste ks midt på natten, og var oppe og gikk på kvelden. Den første natta var det vondt å snu seg og å komme opp av senga, men gikk bedre og bedre for hver dag.
Men hadde ikke så mye vondt som det du sier. Men det er forskjellig på alle.

Jeg tok katastrofesnitt og kom meg allerede dagen etterpå.
Jeg trur jeg var heldig, eller neddopet [8D]

Etter vi kom hjem sleit jeg litt.. Vondt å gjøre det meste.. Men etter et par uker var jeg bra [:D]

ORIGINAL: baby feb 10

Hadde også haste ks midt på natten, og var oppe og gikk på kvelden. Den første natta var det vondt å snu seg og å komme opp av senga, men gikk bedre og bedre for hver dag.
Men hadde ikke så mye vondt som det du sier. Men det er forskjellig på alle.

Omtrent sånn her også[:)]

Back
Topp