.

*babyz*

Flørter med forumet
..glem d... kanskje ikke lurt å anbefale ting uten at dere har prata med lege... det har jeg gjort...

hva er dette?
en smokk de får?

mini tar ikke smokk, så tviler på d hadde gått hos oss da.. [&:]

men tusen takk for tips. ;)

Må man ha resept på det eller? Hvor får man kjøpt?

haha... nei, det er ikke en smokk. kommer i samme pakningene som saltvannsdråper kommer i. så gir man en sånn...

må ikke ha resept.
tror man kan bestille det gjennom et vanlig apotek. jeg ringte inn en bestilling til et homeopatifirma.

Her tør ikke jeg å gi naturmedisin som ikke har blitt sjekket iallfall. Stoler da mer på paracet.
Her var vi heldige og han ble ikke noe plaget da han fikk tenner, så satser på at det går like greit med resten også.

Bare et lite tips jeg har hørt fra ei venninde: Smør på paracet gele på gommene, det skal visst hjelpe bra når tennene plager de.

Vær veldig, veldig forsiktig med belladonna. Det er fra en plante som er veeeeldig giftig!

http://en.wikipedia.org/wiki/Atropa_belladonna

Hater å bruke wikipedia som kilde, men det som står er i hovedsak det jeg visste fra før...

Personlig ville jeg IKKE tatt sjansen på et naturpreparat uten at det er å kjøpe på apotek.

ORIGINAL: Niine

Vær veldig, veldig forsiktig med belladonna. Det er fra en plante som er veeeeldig giftig!

Hater å bruke wikipedia som kilde, men det som står er i hovedsak det jeg visste fra før...

Personlig ville jeg IKKE tatt sjansen på et naturpreparat uten at det er å kjøpe på apotek.

oi, shit... tror vi holder oss til paracet

ORIGINAL: vannmann_81

Hm. Jeg fikk en pakke Virbucol piller av en polsk dame jeg kjenner :) Hun sa det var supert mot vonde tenner hos barn. Det er polsk tekst på pakken og polsk vedlegg, så jeg har ikke turd å bruke den. 

det er ikke piller det vi har...

ORIGINAL: *babyz*

ORIGINAL: Niine

oi, shit... tror vi holder oss til paracet

Snoker litt i jakt på tann-hjelp

Er masse som kommer fra giftige saker, betyr ikke at det er farlig for det om. (et eks er botox som kommer fra bakterien Clostridium botulinum
som er den samme som kan gi spedbarnsbotulisme om barn spiser honning)

ORIGINAL: Lucy79

Bare et lite tips jeg har hørt fra ei venninde: Smør på paracet gele på gommene, det skal visst hjelpe bra når tennene plager de.

Skal man gjøre det da? Paracet gel er jo kun til utvortes bruk?! [8|]

ORIGINAL: JeanetteR

Ja, er jo det jeg og har hørt og tror, men ho gjør det på sin gutt og sier det funker som gull. Har visst fått tipset fra andre igjen..... [8|]

ORIGINAL: JeanetteR

Ja, er jo det jeg og har hørt og tror, men ho gjør det på sin gutt og sier det funker som gull. Har visst fått tipset fra andre igjen..... [8|]

Tror ikke jeg hadde turt det [8|] Har aldri hørt at man kan bruke det på gommene.

ORIGINAL: SalaPalmer

Åh dere må være forsiktige med sånne anbefalinger altså. Både av alternative medisiner, og tradisjonell medisin. Legemidler er skumle saker, og små barn tåler så lite. Gi minst mulig, følg pakningsanvisningen, og snakk med lege! Personlig hadde jeg styrt unna alt av alternative medisiner, og forholdt meg til medisin som man vet hva inneholder og som er behørig testet og godkjent. Å bestille legemidler over internett er skummelt! Man vet aldri hva de inneholder.

Til slutt kommer alle tennene ut, og om noen år så er alle søvnløse netter glemt [&:]

Så sant så sant!!!! [:)]

Måtte spørre ho jeg kjente ang paracet.... Jeg skreiv feil, det er FLYTENDE PARACET og IKKE paracet gele. Beklager, jeg misforsto hun.

Back
Topp