Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Niine
Vær veldig, veldig forsiktig med belladonna. Det er fra en plante som er veeeeldig giftig!
http://en.wikipedia.org/wiki/Atropa_belladonna
Hater å bruke wikipedia som kilde, men det som står er i hovedsak det jeg visste fra før...
Personlig ville jeg IKKE tatt sjansen på et naturpreparat uten at det er å kjøpe på apotek.
ORIGINAL: *babyz*
ORIGINAL: Niine
Vær veldig, veldig forsiktig med belladonna. Det er fra en plante som er veeeeldig giftig!
http://en.wikipedia.org/wiki/Atropa_belladonna
Hater å bruke wikipedia som kilde, men det som står er i hovedsak det jeg visste fra før...
Personlig ville jeg IKKE tatt sjansen på et naturpreparat uten at det er å kjøpe på apotek.
oi, shit... tror vi holder oss til paracet
ORIGINAL: JeanetteR
ORIGINAL: Lucy79
Bare et lite tips jeg har hørt fra ei venninde: Smør på paracet gele på gommene, det skal visst hjelpe bra når tennene plager de.
Skal man gjøre det da? Paracet gel er jo kun til utvortes bruk?! [8|]
ORIGINAL: JeanetteR
Bare et lite tips jeg har hørt fra ei venninde: Smør på paracet gele på gommene, det skal visst hjelpe bra når tennene plager de.
Skal man gjøre det da? Paracet gel er jo kun til utvortes bruk?! [8|]
Ja, er jo det jeg og har hørt og tror, men ho gjør det på sin gutt og sier det funker som gull. Har visst fått tipset fra andre igjen..... [8|]
ORIGINAL: SalaPalmer
Åh dere må være forsiktige med sånne anbefalinger altså. Både av alternative medisiner, og tradisjonell medisin. Legemidler er skumle saker, og små barn tåler så lite. Gi minst mulig, følg pakningsanvisningen, og snakk med lege! Personlig hadde jeg styrt unna alt av alternative medisiner, og forholdt meg til medisin som man vet hva inneholder og som er behørig testet og godkjent. Å bestille legemidler over internett er skummelt! Man vet aldri hva de inneholder.
Til slutt kommer alle tennene ut, og om noen år så er alle søvnløse netter glemt [&:]