¤Kanonica¤ Gift med forumet 9 Jan 2011 #2 jeg har den.. i mørkeblå vero moda har hatt de. kostet rundt 300kr- men de er rimelig skrapt for de og Vila har noen..
jeg har den.. i mørkeblå vero moda har hatt de. kostet rundt 300kr- men de er rimelig skrapt for de og Vila har noen..
P Pregoen Elsker forumet 9 Jan 2011 #5 Vero moda har de, men alle butikkene er rimelig utplukka! De heter Funky high waist [:)]
P Pregoen Elsker forumet 9 Jan 2011 #6 ORIGINAL: Monica Hva heter de? Få se bilde! funky high waist. Er tights bukse
E entil? Forumet er livet 9 Jan 2011 #13 jeg så på vero moda på lørdag... tror den lyse er helt ny.. de har hatt mørk dongeri og vanlig stoff ganske lenge
jeg så på vero moda på lørdag... tror den lyse er helt ny.. de har hatt mørk dongeri og vanlig stoff ganske lenge
P Pregoen Elsker forumet 9 Jan 2011 #14 ORIGINAL: 1100 jeg så på vero moda på lørdag... tror den lyse er helt ny.. de har hatt mørk dongeri og vanlig stoff ganske lenge den lyse kom samtidig som den mørke!
ORIGINAL: 1100 jeg så på vero moda på lørdag... tror den lyse er helt ny.. de har hatt mørk dongeri og vanlig stoff ganske lenge den lyse kom samtidig som den mørke!