.

Elendig service om det skjer noe med dem [:@] ALDRI mer hvitevarer fra ikea.

Veldig fornøyd[:D]

ORIGINAL: FrøkenFryken

ORIGINAL: *p!nk smile*

Vi er fornøyde så langt [:D]
Kjøkkenet er bare 2 år gammelt da, men ingen problemer enda...

Det med servicen har jeg tenkt på. Vi bor et stykke unna Ikea også så god eller dårlig service er det jo litt upraktisk også egentlig.

ORIGINAL: Mikke

Det med servicen har jeg tenkt på. Vi bor et stykke unna Ikea også så god eller dårlig service er det jo litt upraktisk også egentlig.

Whirlpool som ikea selger er elendig på service... Ikea selv har ingenting med service på hvitevarene å gjøre...

Har oppvaskmaskin, micro og vifte. Veldig fornøyd. Oppvaskmaskina hører vi nesten ikke. Har ikke opplevd at de har blitt ødelagt.. enda.. så vet ikke åssen servicen er. MEN skjer det noe og jeg vet jeg har krav på noe i fht garantien, så ja, da får jeg i såfall hjelp. De blir ikke kvitt meg før!!

ORIGINAL: Ida82

Har oppvaskmaskin, micro og vifte. Veldig fornøyd. Oppvaskmaskina hører vi nesten ikke. Har ikke opplevd at de har blitt ødelagt.. enda.. så vet ikke åssen servicen er. MEN skjer det noe og jeg vet jeg har krav på noe i fht garantien, så ja, da får jeg i såfall hjelp. De blir ikke kvitt meg før!!

Lykke til, som sagt, whirlpool er elendige på service [:@]

ORIGINAL: Lille Emilie

Vi er fornøyde så langt [:D]
Kjøkkenet er bare 2 år gammelt da, men ingen problemer enda...

ORIGINAL: *p!nk smile*

Vi også. Vi har hvertfall whirlpool for ikea [:)]
Kjøkkenet er nå 2,5år gammelt, ingen problemer så langt!

her vi bor nå så var det komfyr og oppvaskemaskin fra IKEA.
Vi liker det ikke.
Men det har ikke blitt ødelagt.
Vi liker bare ikke utssende og at det ikke er bra program på oppvaskemaskinen.
(eller komfyren ble ødelagt en gang,og vi var uten komfyr i nesten 2 uker pga reperatøren kom aldri,og når han først kom,så hadde han ikke med deler,og måtte komme igen en annen dag. whirlpool)

i det kjøkkenet vi har bygget til nyehuset vårt så har vi med kjøleskap,fryseskap,platetopp og micro.

ORIGINAL: Bymusa

ORIGINAL: FrøkenFryken

vi er veldig fornøyde[:)]

Veldig fornøyd med våre iallefall.. [:)]er vel whirlpool som produserer de,eller husker jeg helt feil nå[:-]

Back
Topp