.

*Kolibri*

Forumet er livet
.

.

Syns du skal heller ha en litt kraftigere frokost om du skal trene.
En god start på dagen med en omelett eller bare stekt egg etc. Proteiner er viktig når du skal trene så kan du ha
knekkebrød som mellommåltid.

Lunsjen din ser god ut da[:)][:)]

.

.

.

.

.

har bare skumlest gjennom her, men hvordan får du tid til så mye trening?? altså den ene dagen hadde du 4 ganger en tur på 30 minutt.
når jeg er hjemme med mini på dagen, får jeg til en lang tur i sovetida hennes, dvs jeg går ca 2 timer på formiddagen (har måttet ta en litt kortere løype siste tida pga føre, vært glatt, slaps ol). det er mye jobb å ta ut vogn, gjøre meg selv klar og gjøre mini klar, og så samme prosedyren når vi skal inn igjen. puh...jeg gjør det hver dag, men jeg skjønner ikke hvordan du får det til. (dette er skryt asså! flink du er!!)
og på ettermiddagen får jeg til trening de dagene sambo ikke har fotball eller skole, noe som ikke er så mange dager...
(før jeg fikk baby, var det jo bare meg selv og tenke på, så jeg trente ganske mye. da jeg var singel, trente jeg omtrent hver dag.....tror det ble litt for mye en stund....derfor er det litt annerledes nå når vi har en liten å ta hensyn til. men ikke misforstå, jeg er kjempefornøyd med livet mitt jeg nå. nå var det baby-tid og andre prioriteringer, og jeg trives med det [:)] )

anyway...DU ER FLINK! STÅ PÅ!

-.

.

.

.

.

ORIGINAL: *Kolibri*

ORIGINAL: hæppi28

har bare skumlest gjennom her, men hvordan får du tid til så mye trening?? altså den ene dagen hadde du 4 ganger en tur på 30 minutt.
når jeg er hjemme med mini på dagen, får jeg til en lang tur i sovetida hennes, dvs jeg går ca 2 timer på formiddagen (har måttet ta en litt kortere løype siste tida pga føre, vært glatt, slaps ol). det er mye jobb å ta ut vogn, gjøre meg selv klar og gjøre mini klar, og så samme prosedyren når vi skal inn igjen. puh...jeg gjør det hver dag, men jeg skjønner ikke hvordan du får det til. (dette er skryt asså! flink du er!!)
og på ettermiddagen får jeg til trening de dagene sambo ikke har fotball eller skole, noe som ikke er så mange dager...
(før jeg fikk baby, var det jo bare meg selv og tenke på, så jeg trente ganske mye. da jeg var singel, trente jeg omtrent hver dag.....tror det ble litt for mye en stund....derfor er det litt annerledes nå når vi har en liten å ta hensyn til. men ikke misforstå, jeg er kjempefornøyd med livet mitt jeg nå. nå var det baby-tid og andre prioriteringer, og jeg trives med det [:)] )

anyway...DU ER FLINK! STÅ PÅ!

TUSEN TAKK!
Kjenner jeg trenger litt feedback for å klare å holde tempoet og motivasjonen oppe[:)]
Jeg har gått ute mens lillegutt er våken jeg, han liker å se på alt som skjer rundt seg..han sitter litt i dypbagen og følger med..noen ganger sover han og da går jeg i raskt gange og konsentrer meg om tempo.
Jeg kjører aldri bil, har ikke lappen og da må man gå vet du[;)]

Om kvelden legger lillegutt seg kl 19, og med en gang han er lagt reiser jeg på trening..jeg har funnet ut at alternativet er å sitte i sofaen og da blir jeg ihvertfall ikke i bedre form. Og jeg går til og fra treningen, 30 minutter hver vei..det er faktisk deilig å gå slik kveldstur, jeg våkner på vei til trening og får koblet ut på vei hjem..og en treningstime tar jo maks en time så når jeg er hjemme igjen kan jeg kose meg med en lang dusj og sitte i sofaen med god samvittighet[:)]
Du bør få til en avale med samboern din slik at dere kan ha like mange dager utenfor hjemmet begge to, vi skal prøve på det samme her..kjenner jeg har lyst til å ta alle kveldene selv til trening men må nok dele med han slik at han kommer i gang og[:D]

Ops, dette ble langt..men igjen tusen takk for kommentaren din[:)]

Kjempebra!
Mini liker ikke ligge i vogna når hun er våken. så jeg går alltid når hun har hvilen sin.
desverre har jeg en mann som trener fotball og går på skole en kveld i uka, derfor blir liksom de fleste kveldene "hans", at jeg er hjemme med mini. Men jeg prøver å få til trening ellers, men det er ikke alltid like lett å få til. mitt treningssenter tar det ca 1 time å gå til (ha ikke lappen jeg heller...), kan jo sykle, men det har ikke vært føre til det de siste mnd. har en nabo som blir med på trening innimellom og da er det jo transport [:)]
kunne godt tenkt meg at alle kveldene var mine til trening, men dette halvåret frem til sommeren, er de beste treningsdagene hans. joda, han mener jeg får flere dager enn han, men jeg får bare de "dårlige" dagene -helga liksom...

kjekt å lese hva du spiser da. har selv vært veldig bevisst siden nyttår, og det har vist resultater [:)]

.

.

.

.

.

Back
Topp