.

matilde

Elsker forumet
.

Ble konisert ca 6 mnd før jeg ble gravid med minstemann !
Hadde ingen komplikasjoner i svangerskapet pga det [;)]

Godt å høre [:D] håper det går like greit for meg også [:)] tenker alt for mye på hva som kan gå galt, tror jeg [&:]

Jeg er konisert 2 ganger. Er nå gravid med mitt andre barn etter disse koniseringene. Begge graviditetene har gått kjempefint, men fått tett oppfølging på sykehuset der de har følgd med lengden på livormhalsen min fra uke 20 - ca 32-34. Den har vært lang og lukket hele tiden Sist fødte jeg to dager før termin og nå har jeg 22 dager igjen til termin, så nå kan jeg føde når som helst og det er trygt.

Som regel så går det jo veldig bra. Men syns det er rart du ikke har fått noe ekstra oppfølging.

Jeg ble konisert i 2005, fikk mitt første barn i 2007 og hadde da oppfølging med UL-sjekk av livmorhals hver 3. uke fra uke 20. Denne gangen har livmorhalsen blitt sjekka med innvendig UL hver 5-6. uke fra uke 20.

Lykke til med svangerskapet!!!

jeg ble konisert i desember 07 og ble gravid med Linus 2mnd etterpå. Ingen problemer i svangerskapet og gikk 5 dager over termin. Har hatt enda et svangerskap etter det og ingen problemer da heller. Også da gikk jeg 5 dager over termin.

Tusen takk [:)]

Har jo hørt at man skal ha litt ekstra oppfølging og sjekk, så jeg synes det er så rart at legen min er så unnvikende i svarene sine.
Skal på UL på torsdag, så kanskje jeg skal prøve å spørre litt der da.

Back
Topp