.

Dette er nok et tilfelle der du bør tenke deg om hvilket sykehus du diskuterer med.
Haukeland hadde nok sagt NEI mens Voss er noe enklere....
Så om du virkelig ikke orker tanken på vaginal fødsel så hør med flere er mitt råd..
Lykke til

Off er så redd jeg ikke får det igjennom... Tenker at jeg i utgangspunke skal jo ha stort nok bekken til å føde om det er hode som kommer først, men er så redd for alt rundt det. Og i tillegg mente de at det var hodet som var ned helt til de så det var lite fremgang i fødsel, hva om det skjer igjen at babyen snur seg i siste liten eller om de tar feil.. Hadde så store forhåpninger om at alt sku gå så greit forrige fødsel da jeg ikke hadde store problemer og riene va fine og åpningen kom lett, heelt til de fant ut at ups det er vist rompa som er ned.

Har fått tilbudt etter forrige fødsel ultralyd i uke 37 for å sjekke hvilken vei babyen ligger, men hva om den snur seg da i siste liten.. nei off.. orker ikke tanken på at alt skal være så usikkert igjen [&:]

Kan jeg få spør hva ditt grunnlag var om du har lyst å dele det? [:)]

ORIGINAL: Eirin_3

Dette er nok et tilfelle der du bør tenke deg om hvilket sykehus du diskuterer med.
Så om du virkelig ikke orker tanken på vaginal fødsel så hør med flere er mitt råd..
Lykke til

Er det så individuelt altså? Jeg har med SUS å gjøre, har hørt de har minst statistikk på keisersnitt fødsel :/ Men kan jeg da altså høre med andre sykehus om jeg får avslag der?

ORIGINAL: candyface

ORIGINAL: Eirin_3

Lykke til

Er det så individuelt altså? Jeg har med SUS å gjøre, har hørt de har minst statistikk på keisersnitt fødsel :/ Men kan jeg da altså høre med andre sykehus om jeg får avslag der?

Det kan du [:)]

Så med andre ord er det noen sykehus som kan nekte deg det?

ORIGINAL: candyface

Off er så redd jeg ikke får det igjennom... Tenker at jeg i utgangspunke skal jo ha stort nok bekken til å føde om det er hode som kommer først, men er så redd for alt rundt det. Og i tillegg mente de at det var hodet som var ned helt til de så det var lite fremgang i fødsel, hva om det skjer igjen at babyen snur seg i siste liten eller om de tar feil.. Hadde så store forhåpninger om at alt sku gå så greit forrige fødsel da jeg ikke hadde store problemer og riene va fine og åpningen kom lett, heelt til de fant ut at ups det er vist rompa som er ned.

Har fått tilbudt etter forrige fødsel ultralyd i uke 37 for å sjekke hvilken vei babyen ligger, men hva om den snur seg da i siste liten.. nei off.. orker ikke tanken på at alt skal være så usikkert igjen [&:]

Kan jeg få spør hva ditt grunnlag var om du har lyst å dele det? [:)]

Sjansen for at babyen snur seg om den først ligger rett vei så på slutten er liten, og det kan de sjekke når du evt. kommer inn.. Tror ikke du får det på KUN det grunnlaget, med mindre det er et svært liberalt sykehus..

her er det motsatt,jeg er sterkt anbefalt å ta ks neste gang pga at jeg ble så plaget etter sist vaginale fødsel,men jegvil for alt i verdne ikke ha ks.. er en mye lengre helingsprosess ++++,så jeg gjør alt jeg kan for at det skal gå bra vaginalt. :)

men om du har store psykiske problemer kan de nok ikek nekte deg. ejg bare ber deg tenke deg godt om,ks er ingen enkel løsning.

har også trangt bekken,men han kom ut tilsutt. :)

jeg håper og mener du bør få KS.lykke til.[:)]

Skjønner den. Har jo tatt keisersnitt forrige gang, og min opplevelse av det i etterkant var ikke at jeg ble skremt bort fra det.. Klart jeg hadde vondt en stund, men det gikk over. Så det frykter jeg ikke mest.

ORIGINAL: Kosinuss

jeg håper og mener du bør få KS.lykke til.[:)]

Takk, håper jeg også :) Men er litt redd komplikasjonene rundt det!! Men får prate med jordmor når jeg er kommet litt lengre på vei.

Back
Topp