130 <3

amaryl

Forelsket i forumet
hva har hjertelyden til deres babyer ligget på ? min har vært 140-145, men i dag var den rundt 130... ble litt bekymra, er det greit?? pleier de å få roligere hjerterytme sånn på slutten?

mi har hatt anna kvar gong med 145 og 136 så det varierer :) men de blir roligare mot slutten syns eg eg kan huska fra forrige gong
[:)]

Her har det varriert fra 130-140. Tror det er normalt at det er forskjellig[:D]

Jenta i magen min har hatt mellom 140 og 150 på hver måling.. Så jeg vet ikke! Men du hadde vel fått vite detom det var grunn til bekymring?!

sjekker nå.. MANGE uker siden sist.. jordmor skrev ikke engang opp hva frekvensen var på sist[8|]

må kjøpe batteri senere i dag[8D] hehe

legen sa at alt mellom 120 og 160 var normalt, så det er nok bare jeg som er bekymra. syns lissom han har blitt så mye roligere også, men det blir vel mindre plass der inne[8D]

Min prins har ligget på ca 120-130 hver gang, så 130 er helt fint.[:)] Hjertelyden varierer jo også veldig etter som de er aktive eller sover.

Hjertelyden til jenta mi ligger mellom min 130 - max 138 så langt hvertfall ;) Skal til Jm til fredag så får se hvordan det ligger ann da ;)

Back
Topp