130.000

Synes forøvrig det søtsuget mitt er dust. Under graviditeten hadde jeg cravings på sunne ting. Isbiter, grønne epler, vannmelon ++ tror jeg knapt nok rørte sjokolade.etter fødsel var det som å vri om en bryter. Lysten har tatt helomvending og grønne epler er langt fra det jeg har lyst på nå :p
Grønne epler er best i eplekake ;)
Ja søtsuget er noe dritt.
 
Naila den før jeg i det hele tatt fikk bidratt! :p
 
Men 140 må vi nå iløpet av året ihvertfall :)
 
Nam! Skal teste! Jeg pleier å ha ketsjup på servering nr to av fiskebollene :p

Husker jeg pleide å ha ketchup på da jeg var liten. Mamma klikka fordi det så så kvalmt ut når jeg blanda det med hvit saus :p

Gikk over til å ha karri på. Og når jeg ble sammen med mannen så ble han helt sjokkert over at jeg ikke lagde bacon til, så nå er det også fast på fiskeboller :p
 
Husker jeg pleide å ha ketchup på da jeg var liten. Mamma klikka fordi det så så kvalmt ut når jeg blanda det med hvit saus :p

Gikk over til å ha karri på. Og når jeg ble sammen med mannen så ble han helt sjokkert over at jeg ikke lagde bacon til, så nå er det også fast på fiskeboller :p

Jeg har karri i sausen, men ketsjup oppå. Du får prøve igjen, kulinarisk nytelse :p
 
Så også denne for sent til å bidra til jubileet. Men får bidra med et innlegg til neste milepæl.
Føler ting går litt i ett for tiden. Er enkelte dager mini ikke vil hvile. Og da får ikke mammen tid til noe som helst. Hverken strikking eller bv :p
Men koser meg masse med en aktiv gutt som ble 6 måneder i går. Og lurer samtidig på hvor disse månedene egentlig har blitt av. De har forsvunnet så sykt fort :shy:
 
Så også denne for sent til å bidra til jubileet. Men får bidra med et innlegg til neste milepæl.
Føler ting går litt i ett for tiden. Er enkelte dager mini ikke vil hvile. Og da får ikke mammen tid til noe som helst. Hverken strikking eller bv :p
Men koser meg masse med en aktiv gutt som ble 6 måneder i går. Og lurer samtidig på hvor disse månedene egentlig har blitt av. De har forsvunnet så sykt fort :shy:
Ja tiden flyr med de små nå.

Og du får være med å fikse neste milepæl :)
 
Husker jeg pleide å ha ketchup på da jeg var liten. Mamma klikka fordi det så så kvalmt ut når jeg blanda det med hvit saus :p

Gikk over til å ha karri på. Og når jeg ble sammen med mannen så ble han helt sjokkert over at jeg ikke lagde bacon til, så nå er det også fast på fiskeboller :p

Høres digg ut, takk for tips!
 
Men da får dere være med å nå neste milepæl :) men skjønner det at når man er alene med ungene så får dere ikke tid til forumet.
 
Back
Topp