130.000

Vi mangler 49 innlegg nå. Skravletid :)
 
Vi har nettopp kommet inn døra etter å ha hentet eldste hos en klassekamerat.
Her blir det pizza til kvelds - dog kommer den fra en frysedisk. Lillerusk er fortsatt "en smule" grinete etter vaksinene i går, så noe mer fancy utgår.
 
Vi har nettopp kommet inn døra etter å ha hentet eldste hos en klassekamerat.
Her blir det pizza til kvelds - dog kommer den fra en frysedisk. Lillerusk er fortsatt "en smule" grinete etter vaksinene i går, så noe mer fancy utgår.

Frossenpizza er godt innimellom da og fullt godkjent. Spesielt med barn som er tuspe etter vaksiner.
 
Lyst på sjokolade. Usunne meg hater sunne meg
 
Haha, vi hadde også fiskeboller til middag i dag! :p

Til N mosa jeg litt gulrot og potet, og han hater det. Så her er det bare til å øve på spising av forskjellige ting. Men det er klart, når han verken får saus, fiskeboller eller bacon, så er det kjedelig å spise potet og gulrot :D

Ellers har vi ikke gjort særlig mye i dag. Jeg er sliten og lader opp til resten av uka som er ganske innholdsrik!

Har dere bacon til fiskebollene? Dette er nytt for meg! :D
 
Hohooi! I dag har vi vært på babysvømming, som gikk såder. Men det at han rullet over på magen på gulvet i dag og fikk sin første tann oppveide for alle sure miner:joyful:
 
Sprøstekte baconbiter strødd oppå er obligatorisk på fiskeboller her i huset :D Prøv! Det er kjempegodt!
Spørs om jeg må prøve det å.
Jeg lager rosa middag med å blande rødbet saft og rødbeter i sausen på tallerkenen.
 
Hohooi! I dag har vi vært på babysvømming, som gikk såder. Men det at han rullet over på magen på gulvet i dag og fikk sin første tann oppveide for alle sure miner:joyful:
Skikkelig god dag med andre ord da :)
 
20 innlegg igjen :) dette klarer vi :)
 
Jeg hadde i sted tidenes viljestyrke.

Jeg skulle lage sjokoladekakebunner til helgen, men pga «slankekrigen» kunne jeg ikke smake på røra.

Nå står bunnene i ovnen og jeg vaska hendene og bakeutstyret uten å smake på deig eller sukkergris.

Stolt av meg selv :) :angel9
 
Jeg hadde i sted tidenes viljestyrke.

Jeg skulle lage sjokoladekakebunner til helgen, men pga «slankekrigen» kunne jeg ikke smake på røra.

Nå står bunnene i ovnen og jeg vaska hendene og bakeutstyret uten å smake på deig eller sukkergris.

Stolt av meg selv :) :angel9
Så flink:)
 
Jeg er også irritert på den splitta personligheten min :/ drar i butikken, handler kun grønnsaker, frukt, middag og pålegg. Så kom kvelden å jeg er kaputt etter legging av 3 barn.

Hva har jeg lyst på?!
Brokkoli?
Gulrot?
Eple?

NOPE, jeg måååå ha sjokolade!!!
 
Jeg er også irritert på den splitta personligheten min :/ drar i butikken, handler kun grønnsaker, frukt, middag og pålegg. Så kom kvelden å jeg er kaputt etter legging av 3 barn.

Hva har jeg lyst på?!
Brokkoli?
Gulrot?
Eple?

NOPE, jeg måååå ha sjokolade!!!
Føler såninnmari MEd deg ❤️
 
7F339452-F95A-4D6C-A49F-68B13D23BD0E.jpeg
Kakebunner er ferdig. Skal fylles med sjokoladekrem vaniljekrem (hjemmelaget) og karamellsausen til caddy. Kaloribombe til 50 års lag :)
 
Synes forøvrig det søtsuget mitt er dust. Under graviditeten hadde jeg cravings på sunne ting. Isbiter, grønne epler, vannmelon ++ tror jeg knapt nok rørte sjokolade.etter fødsel var det som å vri om en bryter. Lysten har tatt helomvending og grønne epler er langt fra det jeg har lyst på nå :p
 
Sånn frøken fryd, her har du 130.000 ;)
 

Vedlegg

  • 4C46CC41-C70A-41DC-8DC1-BB8E3D4087FA.png
    4C46CC41-C70A-41DC-8DC1-BB8E3D4087FA.png
    215,3 KB · Visninger: 2
Back
Topp