13 uker

GRATULERER!!!!!!!!

ORIGINAL: Lykkedokka

Hørtes deilig ut:-) Grattis

Gratulerer[:D] håper du hadde en fin kveld! Hørtes koselig ut[:)] (vi var i 2 bryllup igår kveld - gøy det men slitsomt[;)])

gratulerer med 13 uker...  håper du koser deg kjempe mye:) dette er jo virkelig noe å feire og være glad over.. jeg er selv i uke 15, men bekymringene har tatt over helt og føler at jeg ikke har hatt så mye glede over hele graviditeten, men imorgen skal jeg høre hjertelyden for første gang..  så da ka jeg roe både kropp og sjel:)

klem

Gratulerer med 13uker :)

ORIGINAL: Amaryllis

Gratulerer[:D] håper du hadde en fin kveld! Hørtes koselig ut[:)] (vi var i 2 bryllup igår kveld - gøy det men slitsomt[;)])

Ja, det var det. Hjemmekos. [:)] 2 bryllup på en og samme dag? Hvordan gikk det til?

ORIGINAL: Latina20

gratulerer med 13 uker...  håper du koser deg kjempe mye:) dette er jo virkelig noe å feire og være glad over.. jeg er selv i uke 15, men bekymringene har tatt over helt og føler at jeg ikke har hatt så mye glede over hele graviditeten, men imorgen skal jeg høre hjertelyden for første gang..  så da ka jeg roe både kropp og sjel:)

klem

Jeg håper du kan kose deg etterhvert også. Det er slitsomt å gå rundt og ha det slik i lengden. Av og til trenger man en liten bekreftelse på at alt er i orden. Lykke til i morgen. Det går sikkert kjempebra. [:)]

Back
Topp