13 uker !

^Yakine^

Glad i forumet
Jæddææ! 13 uker i morgen! Helt sykt å tenke på... Jeg rekker ikke være så aktiv her inne, men prøver å titte innom da :)
har kjent liv ei stund, det er nok fordi jeg vet hva jeg skal kjenne etter :) oul 30.mai, da får man se hvor mye jeg blir flytta :) tipper rundt 13.november sjøl...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tiden går fort !! :D Så gøy at du kjenner liv allerede ! Håper jeg også kjenner noe om ikke så alt for mange ukene, husker godt hvordan det kjennes ut. 12 uker her idag :)
 
Wee grattis :D
Å så koselig å kjenne babyen :D Gleder meg som pokker, er første gangen jeg er så her langt med så masse symptomer og alt så dette mååå gå bra :)
 
Oy det var tidlig ja :) så stas!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er kjekt når det føles som tiden går fort :)

Gratulerer med 13 uker :)
 
Takktakk :) kunne tenkt meg å sett babyen på ul da, men må vente til 7.mai :) lenge det!! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jæddææ! 13 uker i morgen! Helt sykt å tenke på... Jeg rekker ikke være så aktiv her inne, men prøver å titte innom da :)
har kjent liv ei stund, det er nok fordi jeg vet hva jeg skal kjenne etter :) oul 30.mai, da får man se hvor mye jeg blir flytta :) tipper rundt 13.november sjøl...


Sent from my iPhone using BV Forum

Tipper du termin blir flyttet til 13 nov og du er 13 uker?? Jeg er 12 uker i dag og de antydet 8 nov i dag på UL...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jæddææ! 13 uker i morgen! Helt sykt å tenke på... Jeg rekker ikke være så aktiv her inne, men prøver å titte innom da :)
har kjent liv ei stund, det er nok fordi jeg vet hva jeg skal kjenne etter :) oul 30.mai, da får man se hvor mye jeg blir flytta :) tipper rundt 13.november sjøl...


Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, den skjønte ikke jeg heller. Jeg er 12+2 og har termin ca 6 nov. Jeg har prøverør så det er lett å være nøyaktig ;) itillegg mente legen på første UL at beregningen så ut til å være korrekt. ?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hehe, i følge legens beregninger så er jeg 13+2 i dag, men da har de gått ut fra første dag i siste mens - og den var 5 dager før jeg tok ut spiralen. Jeg venter å ser til oul med å tro på den terminen ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp