13 uker!

mharty

Forelsket i forumet
Yey, 13 uker er nådd!! Nå er det bare å vente i noen uker til før jeg ENDELIG får se og høre om det er liv i magen her!:p Fikk time til oul 16 April, da er jeg 18+5! Spennende! Syns det er aaalt for sent å få se nurket i magen men!:/ Sånn er det bare.. Den som venter på noe godt… :)

Hei! Jeg er i uke 13+0 nå. For to dager siden var jeg på privat ultralyd og fikk se et aktivt lite foster som jordmoren mente måtte være en gutt. Gled deg masse til å se liv i magen, det er helt fantastisk! :)

Gratulerer! Er enig med deg at det er alltifor lenge til. Skulle ønskt at det var tildlig ul for alle.

Hei! Jeg er i uke 13+0 nå. For to dager siden var jeg på privat ultralyd og fikk se et aktivt lite foster som jordmoren mente måtte være en gutt. Gled deg masse til å se liv i magen, det er helt fantastisk! :)

Da er vi akkurat like langt :p 13+0 idag jeg også :)

Jeg betalte for det selv, ca 950 kroner tror jeg det var! Jeg mener det er verdt det :) Og i tillegg fikk vi jo vite kjønn! Spennende med Septemberbarn!!! Er det deres første?? :)

Jeg betalte for det selv, ca 950 kroner tror jeg det var! Jeg mener det er verdt det :) Og i tillegg fikk vi jo vite kjønn! Spennende med Septemberbarn!!! Er det deres første?? :)

Det er vårt første ja! Speeennende! :D Vil jo helst se at alt er i orden, så fort som mulig :p

Tenker vi skal få ordnet 3D ul etterhvert iallefall :)

Wii gratulere :D

Gratulerer:-) 5 uker går fort:-)

Back
Topp