13 uker og vært på UL <3

Mars10+Feb12

Blir kjent med forumet
Da har jeg også rundet 13 uker, egentlig i går, men..
Var på UL i går også og så verdens herligste krabat, alt så veldig bra ut, veldig aktiv og sprellet en hel del. Ble målt til akkurat 13+0 akkurat like langt som mine egne beregninger, og det var bare 1 der inne ;) Termin er fortsatt 4 februar.
Skal på første kontroll hos legen neste fredag og så håper jeg det går fort fra han søker om fødeplass til jeg får timen om ord ul, gleder meg utrolig mye til å se den lille igjen og om de evt flytter terminen noe særlig.. =)

Ha en fin dag jenter..

Så deilig å se at alt står fint til med den lille!
Jeg misunner skikkelig alle som har vært på tidlig ul altså. Gleder meg veldig til å se den lille på ordinær ul om en liten stund jeg også

Så godt å høre at alt var bra med lille i magen :D

Så bra at det gikk bra :) Jeg var også på ul her om dagen, og jeg gleder meg også masse til den ordinære. :) Det var virkelig stort å se på den lille babyen :) 

Så deilig å vite at alt er bra med minien! Nå kan du slappe av og nyte graviditeten (hvis formen ellers er ok da) Gleder meg veldig selv til ordinær ul, har første legetime neste uke. Noen dager er det sånn at jeg lurer på om det virkelig er en liten spire der inne, krysser fingrene for at legen finner hjertelyden.

Back
Topp