13 uker og små blødninger :/

Kaosgrl

Glad i forumet
Sommerfuglene
Junibarna 2019
Julibarna 2019
Jeg er 13+2 i dag. Jeg har fram til nå hatt et veldig deilig svangerskap. Var litt småkvalm mellom uke 6-8, men etter det så har jeg ikke lagt noe merke til at jeg var gravid.

I uke 12 begynte jeg å kjenne noe mensenlignende smerter. Var på ul i samme tidsrom, og fikk beskjed om at det er fordi livmoren vokser oppover nå. Alt så forresten bra ut på ul - en frisk liten baby :)

På fredag rundet jeg 13 uker, og jeg fikk også da blodig utflod (rødbrun). Kjente jeg ble helt nummen. Fikk igjen litt blod i trusa i  går. Har ikke sett noe enda i dag. Vet det kan være vanlig å få slike små blødninger i den perioden jeg er i nå, men jeg blir uansett bekymret. Redd jeg ikke skal få oppleve å få en liten baby allikevel... :(

Flere som har opplevd dette?

Har bare opplevd større blødning i uke 13 og det gikk bra. Men har ikke opplevd sånne mindre blødninger. Hadde kontaktet legekontoret og hørt med de jeg :)

blør litt hele tiden nå.. så skal til legen nå.

Kan være du har sprengt ett blodkar hvis du og mannen har gjordt " the nasty nasty"  har god tro på at alt er i orden :D

legen mente også at det var blodkar som hadde sprengt. I og med at det er snakk om små blødninger uten smerte (kun noe mensensmerter), samt at mye av blødningene er brunt så var han ikke så bekymret. Han undersøkte meg og tok noen prøver. Skal inn til lege i morgen for å følge opp.

Blødningene har stoppet opp, kun litt lysebrunt på papiret til tider. Slike blødninger kan forekomme i denne perioden i svangerskapet da livmoren vokser mye :)

Huffda! Jeg blødde i går morges også... og det kombinert med at de ikke fant hjertelyden hos legen på kontrollen har gjort meg litt bekymret. Skal på ul i morgen for å sjekke om alt er bra med Lillegull. Kjenner mange som har blødd i svangerskapet og som har fått friske unger, så sjansen er stor for at det ikke er noe alvorlig hos oss som blør. Krysser fingrene for oss alle. :o)

Back
Topp