13 uker og gått opp 0.5kg

Darlima

Flørter med forumet
var på kontroll idag. Gikk veldig fort. Fikk ikke høre hjertet el noe :(

men gikk på vekta... blei så overraska, har ikke turt å gå på den hjemme. Har jo spist som et svin.. og buksene er trange rundt magen. Hadde gått opp 0.5 kg! Jeg har ikke spydd mer enn 3 4 ganger.. Så krysser fingra og håper jeg havner på samme vektøkning med 7 kg under svangerskapet som sist :)

Ikke dumt det nei :)

Tror heller ikke jeg har gått opp så mye (føler også jeg har spist mye til tider :P ), så det blir spennende å se hvordan det går resten av svangerskapet :)

Wow. Her blir det myyye tror jeg. Spiser altfor mye, og var allerede opp 1,5-2 kg :/ Rundt +18kg sist, håper det blir mindre nå...

Jeg var så sikker på at den vekta skulle vise +7 kg.. spurte legen om hun var sikker på at den var riktig. Og da med klær på.. blei veldig glad :)
jeg spiser mer enn dobbelt av før..

etter legen idag dro jeg på labaguette og kjøpte 2 baguetter!! De gikk fint ned :) hehe må skjerpe meg litt der...

Har gått opp 3 kg ca allerede jeg.. Men så veide jeg veeldig lite i utgangspunktet. :P

Jeg har også gått opp 3 kg, men de vet jeg satt løst de kiloene.
For ikke så lenge siden jeg trente og passet kostholdet og de var de siste litt vanskelige å få av, så var redd for at de kom fort på igjen. Men vekten har stått stille noen uker nå ;)

Jeg har også gåttopp 3 kg, på 12 uker. men jeg er ganske tynn da

Hadde gått opp 4 kg 12 uker på vei, spent på hvor det ender

jeg har gått ned 1 kilo til nå pga svangerskapskvalme, må tvinge i meg mat! men forrige svangerskap gikk jeg opp en del, og det tok tid å få alt av igjen og ;) så satser på at vektoppgangen holder seg til under 10 kilo :)

Back
Topp