13 uker! Det vokser:D

lykkeliten8889

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
i dag er jeg 13 uker og når keg våknet i dag tidlig har livmoren kommet opp over skambenet, den var ikke så langt opp i går kveld :p tenkte å prøve å finne hjertelyd, og fant den med en gang, mye tydeligere enn tidligere, kunne pgså høre at lillegull beveget seg. Også fått time til ordinær ul 4 juli, så her er alt bare lykke i dag, hvordan har dere det da jenter?

Eg er 13+5 i dag... Fikk spørsmål på jobb i dag kom eg er gravid! Så ja, her begynner visst magen på poppe ut gitt! :) ellers er formen mye bedre! Går å venter på time til OUL i posten :)

Er 11+2 i dag og ser magen sakte men sikkert former seg :-))) Og nå skulle eg gjort ALT for en sjokoladebit så blir vel en tur på butikken nå:-D!!

i dag er jeg 13 uker og når keg våknet i dag tidlig har livmoren kommet opp over skambenet, den var ikke så langt opp i går kveld :p tenkte å prøve å finne hjertelyd, og fant den med en gang, mye tydeligere enn tidligere, kunne pgså høre at lillegull beveget seg. Også fått time til ordinær ul 4 juli, så her er alt bare lykke i dag, hvordan har dere det da jenter?

jeg er akkurat like langt som deg, og har også fått time til oul 4 juli ;)

Hvordan vet du egentlig at livmoren har kommet opp? Kjenner du den?

Jeg kjenner ingenting selv, men var på legekontroll på mandag og da kjente han livmoren overraskende langt over skambenet. Er 11 uker nå.

Back
Topp