13 uker <3

smurfemamma91

Flørter med forumet
Da var man begynt på 13. uke i svangerskapet! Alt er så spennende, og jeg går å tripper og venter på denna magen! Hihi, skulle ønske den vistes litt mer.. Men kommer vel etterhvert. Lest at det tar litt lengre tid for førstegangsfødende så..

Når kom magen deres ved deres første barn?  Sånn antydning i alle fall til at det var noe som skjedde?

Skal feire begynnelsen av uke 13 med rundvask og rydding av leiligheten! Åh, som jeg gleder meg.. eller ikke.. Frister mere å sitte under pleddet på sofaen, foran TV'en med heklinga mi.. Men man må vel være litt husmor innimellom også..

gratulerer med 13 uker :) :)

jeg så på bilder av magen min fra forrige svangerskap og mangler bilder mellom uke 14 til og med uke 17. så jeg ser veldig stor forskjell fra uke 14 til 18 :) men har liksom pittelitt mage før uke 18 og. men det kan alle ha liksom. så på bildet i uke 18 er det ingen tvil om at det er babymage :)

nå er jeg i uke 14 og har STOR mage etter jeg har spist. hehe. vanlig mage med litt "spekk" når jeg er vanlig feks om morgenen. om kvelden når jeg legger meg og ligger på magen så kjenner jeg jeg har noe inni der som tar plass :) noe mer enn flesk liksom hehe. og får faktisk en del kynnere når jeg ligger slik, så da blir magen helt skjev hehe.

hekler du noe til babyen? :) kunne ønske jeg kunne hekle. jeg strikker jeg da...men ikke noe fancy. det blir "bare" babyteppe :)

Takk! :)

Har ikke kommet så langt til å ha tatt no bilder, men nmå nok gjøre det, sånn at man får sett framgangen  ;)
Gleder meg til den ordentlige babymagen kommer :D
Den er litt større om kvelden, men er nok mest oppblåst.. Prøver fortvilt å kjenne etter om jeg kjenner toppen av livmora, men den har jeg ikke finni enda, hehe.. Veit ikke helt hva jeg skal kjenne etter :P

Hekler for øyeblikket en pen body på en måte, men har hekla et sett med jakke med bjørneører og bukse +  litt annet.. Strikker litt innimellom.. Så har blitt ullsokker og selbuvotter :)

Gratulerer med 13uker:)!!

Minmagekom.."aldri"første svangerskap..!Venta og venta SÅ fælt..Men da den kom..komden virkelig for fullt;)og blei alt for stor tilslutt..:S!!

Takker! :)

Hehe, såpass ja! Både kjæresten og svigermor kommenterte at jeg var blitt større, men jeg ser ikke no forskjell! :P Men skjer visst noe siden dem ser det :P

Back
Topp