13 dpo- blendahvit test. Finnes det håp?

Hurricania

Forelsket i forumet
Hei!
Dette er første gang jeg skriver her på bv, men har fulgt med lenge. Vi skal snart i gang med ivf, men forsøker fortsatt å ordne med "hjemmelaget" baby. Denne måneden har jeg brukt pergo og begynte med crinone etter eggløsning.
 
Jeg har ingen symptomer på graviditet og i dag var billigstrimmelen helt blank... Kjenner jeg er veldig skuffet, men klarer ikke å slippe håpet før TR er her. Noen som har noen oppmuntrende ord og aller helst erfaring med å være gravid på tross av manglende symptomer og blendahvit test?
 
Om 13 dager er tidlig avhenger helt av hvor lenge etter el man pleier får mens da.. det er jo slett ikke uvanlig at mens-dagen er 13 dpo, selv om det vel er 14 eller 15 dpo som er gjennomsnittet.
 
Jeg er en som tester tidlig, så jeg hadde absolutt kommet til å teste 13 dpo. Den gangen jeg var gravid så jeg vel svaaaaaaaake utslag på testene fra omtrent da. Men, det er ikke derved sagt at du ikke kan være gravid selv om testen var hvit, du må nesten bare vente. Vente en dag eller to, og ta en ny test. Eller, når nå enn mensen din er ventet, så får du jo et hint der...
 
ORIGINAL: MilliVanilli

Jeg er fan av og vente til IKM og teste, gjerne en dag etter eller to!
Vet den fristelsen er vanskelig, men er nok fornuftig... JEG syntes det er tyngre svelge skuffelsen over en hvit test,en at tanta kommer,selv om ting er skuffende uansett!

den gangen jeg var gravid, hadde jeg ingen symptomer før ikm...[:)][:)] Følte jeg skulle få mensen den dagen den skulle komme, men nei[:)] Endte ikke som det skulle da, men det er fremdeles håp[:)]
13 dager er tidlig, så vill venta til IKM og gjerne litt over, og sett[:)]

Lykke til!

 
 
sign[:)]
 
Takk for svar dere!
Litt av problemet mitt er at jeg ikke aner når TR er ventet. Jeg har sykluser på mellom 23 og 32 dager og siden jeg tar crinone nå så er det vanskelig å si når mensen burde vært her.
Men håpet lever- i kveld fikk jeg en svaaaaak strek på QR[8|]
Har blitt skuffet før etter slike streker men krysser finger for at den blir sterkere i morgen!
 
Milli: Crinone er et progesteronpreparat. Jeg får det pga alt for kort lutealfase.

I dag var testen helt blank igjen, så nå regner jeg med at TR kommer ganske snart. At jeg aldri skal lære! Får opp håpet hver eneste måned bare for å bli grenseløst skuffet når resultatet er negativt. Lurer på hvordan det skal gå når jeg begynner med IVF- håper jeg klarer å tøyle forventningene slik at jeg ikke trenger å gå helt i kjelleren når det ikke går...
 
Så dumt at den var negativ i dag.. [&o]
 
Det er slitsomt å være langtidsprøver, man mister liksom litt av den "jaja, da går det sikkert neste gang"-positiviteten.. Sånn er det i alle fall for meg[&:]
 
*God klem*
 
Back
Topp