Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke 14 sånn sykehuset her sier og. Altså du er i uke 14Hei alle sammen
Jaa, overskriften sier jo sitt. Når noen spørr dere hvor langt dere er på vei, hva svarer dere da?n Jeg er idag 13+2, blir det mest riktig å si uke 13 eller uke 14 da?
Uke 14 sånn sykehuset her sier og. Altså du er i uke 14
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Men i følge riktig metode å regne mnd på, så er du bare 3 mnd og 3 dager mnd går ikke hver 4 uke.Er 13+5, hadde noen spurt i dag, så sier eg øyeblikk 14 uker.. eller 3mnd og 2 uker ;-) eg tenker så lenge eg er i 13 uka så er eg det helt til dagen eg e 14 enkles for meg selv også å telle
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Åh vet du har ikke satt meg inn i det derMen i følge riktig metode å regne mnd på, så er du bare 3 mnd og 3 dager mnd går ikke hver 4 uke.
Jeg syntes det er sinnsykt vanskelig å følge med på, men siden jeg leste om det i går, så husket jeg detÅh vet du har ikke satt meg inn i det der
Så enkleste er vel å bare si 13 uker og 5 dager
Jordmor sier eg e 14+ 2 etter mens.. så ja teller litt her og der selv men går utifra korteste selv frem til OUL
Åssen teller man mnd i graviditeten da, viss man ikke teller 4 uker i en mnd?Jeg syntes det er sinnsykt vanskelig å følge med på, men siden jeg leste om det i går, så husket jeg det
http://www.mammanett.no/forum/showthread.php?64366-Oversikt-m%E5ned-vs-ukerÅssen teller man mnd i graviditeten da, viss man ikke teller 4 uker i en mnd?
Smart den og helt sant mnd e jo 30/31http://www.mammanett.no/forum/showthread.php?64366-Oversikt-m%E5ned-vs-uker
Hvis en regner 4 uker for en mnd , så går vi gravid i 10 mnd. Og hver mnd har jo mer enn 28 dager i seg
22+2 er 5 hele mnd.. så da er du der straksSniker meg inn her og stiller et spm..jeg er 21+6 i dag (altså i uke 22) men hvor mange mnd er jeg på vei da? Er så fryktelig dårlig til å regne sånne greier, så når noen spør hvor langt jeg er på vei så sier jeg bare at jeg er 21+6 altså 21 uker og 6 dager så veldig straks i uke 22 da ble litt rotete dette her men..haha
Venter spent på prinsessen min