13+1 og fortsatt oppkast daglig...

Mymlen

Glad i forumet
NÅ er jeg så dritt lei av denne spyinga. Føler jeg har hatt "omgangssyke" i 2 måneder i strekk nå. Har lyst å begynne å nyte tida som gravid snart og ikke bare hate livet. Blir også litt bekymra siden kg på vekta fremdeles går sakte men sikkert nedover... La denne uka bli den siste!! *krysser fingre og tær*
Flere som sliter enda??
 
Håper det blir bedre for oss snart! Unner ikke min værste fiende å ha det slik :(
Samme her og. Unner ingen dette her. Nå har tilbrakt 7 uker på sofa, doen og sykehuset. Sommerferie sier de. Vet ikke hva det er. Et heldig der da at ikke hadde skole nå / jobb som de fleste. Men føler meg elendig for det. Og i tillegg til det fikk påvist uvi i dag. :banghead:
 
Jeg har også ligget og kastet opp siden uke 5-6, har gått ned i vekt og ble faktisk litt dårligere i uke 13, men etter det har jeg gradvis blitt mye bedre!! Nå (15 uker i dag) er det en helt annen verden! Kaster bare opp av og til, og føler jeg meg mest bra, i stedet for mest dårlig :) Så det er fortsatt håp om å se lys i tunnelen!! Hold ut <3
 
Skjønner at jeg ikke burde klage på den lille kvalmen jeg har om morgenen nå. Det verste er borte og trøttheten. Man forventer liksom at etter uke 12 skal alt være som normalt igjen... Håper dere får det bedre snart <3
 
Jeg har også ligget og kastet opp siden uke 5-6, har gått ned i vekt og ble faktisk litt dårligere i uke 13, men etter det har jeg gradvis blitt mye bedre!! Nå (15 uker i dag) er det en helt annen verden! Kaster bare opp av og til, og føler jeg meg mest bra, i stedet for mest dårlig :) Så det er fortsatt håp om å se lys i tunnelen!! Hold ut <3

Jeg klamrer meg fast til håpet! ;) Satser på at det samme skjer for meg etter uke 13 også :) :) Takk for trøstende ord!
 
Skjønner at jeg ikke burde klage på den lille kvalmen jeg har om morgenen nå. Det verste er borte og trøttheten. Man forventer liksom at etter uke 12 skal alt være som normalt igjen... Håper dere får det bedre snart <3

Da går det sikkert snart over for deg, håper jeg ;) Hadde og store planer om at uke 12 var den hellige uka, men akk! Trøster meg med at det er et godt tegn med tanke på den lille hvertfall, så får vi bare holde ut og satse på at det gir seg snart!
 
Back
Topp