På Fredag var vi på hjertekontroll med Kristoffer! Og tenkte jeg kunne oppdatere dere litt!
Sist vi var på kontroll var i Mai og da var den ene åra som er sydd litt trang og den høyre hjertedelen må jobbe litt ekstra for å pumpe blod ut!
Nå var det likt som forrige gang, ikke verre, men heller ikke bedre
De mener han var i grenseland for om de skal ta en blokkut-operasjon og sette inn stent.
Resultatene sendes videre til rikshospitalet hvor de vurderer om vi skal komme inn til kontroll der og om det evnt blir operasjon...
Dersom det blir operasjon (noen som det blir i de fleste tilfeller etter en slik feil han ble operert for) så vil det sikkert skje om 1-2 år.
Vi skal på ny kontrol her om 6 mnd dersom vi ikke hører noe fra riksen i mellomtiden.
Vi var veldig forberedt på at det antagelig ble ny operasjon, men hadde jo håpet om det skulle ha blitt litt bedre ved denne kontrollen
Er litt usikker selv på hva jeg ønsker, - operasjon eller ikke?!?
Det er ikke en operasjon hvor de åpner opp brystet, men går inn fra lysken, så det er en veldig enkel rutineoperasjon, men en operasjon er en operasjon og det kan oppstå komplikasjoner og full narkose får han også!
Men dersom han får operasjon kan det forebygge evnt plager senere i livet..
Tror jeg heller litt for operasjon, selv om det er ufattelig vondt å se på hva den lille må igjennom
Ble langt dette takk for at du leste