**

For noen skjønne små jenter du har, og så stolt nissejente! [:D][:D][:D]

Jeg husker bildene fra før oppussingen, og jeg må si at det er jaggu meg ett nytt hus du har fått! Kjempefint![:D]

Så mange fine bilder Missme......Nydelige jenter du har[:)]
Kjøkkenet ditt ble lekkert og du har det skikkelig koselig hjemme hos deg[:)]

Herlige jenter[:)] Og så har dere fått det skikkelig koselig hjemme...

Så fint det har blitt!! Og så søte jentene er, like og. [:D]

åååh, sååå fint d ble snuppa... og seee fiiine trøtt i trynet anna på vei t bhg i nissejente drakt da... nåååh.... flott familie og nyyydelig nyyydelig hus...

søte to snupper du har[:D][:D] nydelige[:D]
og får ett flott hjem du begynner å få, husker også bilder fra før og når dere drev på..
veldig fint[:)]

ORIGINAL: Vand

For noen skjønne små jenter du har, og så stolt nissejente! [:D][:D][:D]

Jeg husker bildene fra før oppussingen, og jeg må si at det er jaggu meg ett nytt hus du har fått! Kjempefint![:D]

ORIGINAL: schnuppaluppa

Så fint det har blitt!! Og så søte jentene er, like og. [:D]

så fint dere har fått det.... kjempefint kjøkken! og skjønne jenter[:D]

Nei vent!!! jeg leste fei - trodde det var magda green sin tråd! Jeg så bildene i går faktisk- rakk ikke skrive noe da[:D]

Syns du har en superkoseig kjøkkenkrok og noen helt nydelige jenter Hvor kommer kjøkkenbordet og stolene ifra?

ORIGINAL: Tjukkaaa

Nei vent!!! jeg leste fei - trodde det var magda green sin tråd! Jeg så bildene i går faktisk- rakk ikke skrive noe da[:D]

Syns du har en superkoseig kjøkkenkrok og noen helt nydelige jenter Hvor kommer kjøkkenbordet og stolene ifra?

Jamen så bra da!![:D][8D]
Haha.. *Flirer* Bordet er gamle furubordet til besta til sambo som jeg har beisa mørkt.. HATER det...[8D][8D]
Planlegger å bytte det ut over nyåret!![;)]

Back
Topp