.

da tar du det gjennom nav innkrevning da.. ikke værre enn det.
Betaler han ikke summen de setter opp at han skal betale, trekker de det etterhvert fra lønnen hans.

Kan ikke fatte og begripe hvorfor du gidder å lure så fælt på det der. Du veit jo at mannen er en tosk når det gjelder samværsprosenten og hvor mye bidrag han skal betale, så kan du ikke bare ta det gjennom NAV nå da?? Du veit jo at han ikke kan komme og kreve 50%, og det er jo strengt tatt to forskjelige diskusjoner om bidrag og samværsprosenten. Ta praten om samvær hos mekler og sett opp en avtale, så sender du papirene til NAV om å fastsette og kreve inn bidrag. Verre er det ikke!

Var bare en info lilleiseptemer.. da noen her spurte om jeg kunne oppdatatere

gir han en sjangs til å gjøre dette privat.. er han ikke villig til å betale det jeg forlanger.. så går jeg til nav

ORIGINAL: lilleiseptember

Kan ikke fatte og begripe hvorfor du gidder å lure så fælt på det der. Du veit jo at mannen er en tosk når det gjelder samværsprosenten og hvor mye bidrag han skal betale, så kan du ikke bare ta det gjennom NAV nå da?? Du veit jo at han ikke kan komme og kreve 50%, og det er jo strengt tatt to forskjelige diskusjoner om bidrag og samværsprosenten. Ta praten om samvær hos mekler og sett opp en avtale, så sender du papirene til NAV om å fastsette og kreve inn bidrag. Verre er det ikke!

Signerer..

Beklager om du blir fornærma, men jeg ser bare ikke grunnen til at du skal gjøre det så vanskelig for deg selv! Hvorfor skal du absolutt "gi ham en sjanse til å ta det privat"? NAV har en ganske fin ordning på dette med bidrag, og det er jo en grunn til at den finnes. Nettopp for at man har vanligvis nok av andre ting å krangle og være uenige om. Flott for dem som klarer å bli enige om privat avtale hvor begge er fornøyde med summen, men det gjelder ikke for dere - så bruk NAV!

Jeg ville gi han en sjangse.. for tror at via NAV så hadde han blitt blakk.. og det hadde jeg ikke samvittighet til..

Men vi har blitt enige om en sum som jeg er fornøyd med. Får prøve den summen.. ser jeg at det ikke holder, så får jeg ta det opp igjen da..

ingen ting som er bedre enn at dere har blitt enige! [:)]

Back
Topp