Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: schnuppaluppa
jepp....tenkte flere ganger på om det ikke hadde holdt med bare en. Jeg var redd for at man ikke skulle få nok tid med den man hadde....[&o] Så tror nok det er ofte sånn. Jeg brukte og lang tid på og handle til han...men vi hadde jo det meste og hadde mye nøytralt. Tror nok ting er litt annerledes med nr 1 med tanke på handling og sånt. Men man blir like glad i det lille nye deilige nurket gitt. [;)]
ORIGINAL: TauZa
viste heletiden at jeg ville ha mer enn ett barn men likevell fikk jeg sånne HJELP!! hvordan skal dette gå?? i perioder gjennom hele svangerskapet.
tror det er veldig normalt!
jeg ble jo intervjuet fra bladet gravid om noe av temaet..
de ville sette lys på tanken "kan man bli like glad i nr 2"..
ORIGINAL: Bebibooms
ORIGINAL: schnuppaluppa
jepp....tenkte flere ganger på om det ikke hadde holdt med bare en. Jeg var redd for at man ikke skulle få nok tid med den man hadde....[&o] Så tror nok det er ofte sånn. Jeg brukte og lang tid på og handle til han...men vi hadde jo det meste og hadde mye nøytralt. Tror nok ting er litt annerledes med nr 1 med tanke på handling og sånt. Men man blir like glad i det lille nye deilige nurket gitt. [;)]
ja, jeg har dårlig samvittighet overfor marcus... lissom vi har d jo sååå fint.... ordner seg noknår han kommer ut, men... huff, rart å føle sååå mye rart...[&:] når lissom alt skal vere så positivt...
Du - jeg var livredd fra dag 1! Ville at tiden skull gå saaaaaaaaaakte, men det gjorde den jo ikke [8D] Og forbredte meg på det verste... tenkte hva har vi gjort nå... Emma var "a handfull" i peiroden vi ble gravide, skolen og ja alt, hadde en del runder med masse tårer ... holdt på å daue... MEN når har det gått så fint da!! Lettere en hva jeg ventet, igjen ventet jeg det VERSTE [;)] Gledet meg hele veien, men også den andre tanken om hva pokker har vi gjort [8D]ORIGINAL: TauZa
viste heletiden at jeg ville ha mer enn ett barn men likevell fikk jeg sånne HJELP!! hvordan skal dette gå?? i perioder gjennom hele svangerskapet.
ORIGINAL: *MissMe*
Og når babyen først kom så prioriterte jeg bare storesøster hele tida, trodde nesten a jeg ikke var like glad i lillesøster som i storesøster. Men det kom seg det også..
Det er ikke noe "piece of cake" å gå fra 1 til 2, men dobbelt så mye gleder da..
Mamma pleier si: 1 er 1 mens 2 er 10.[8D][;)]
Og du vet hva jeg har sagt om fødselen! Det kommer til å gå kjempebra. M har bana veien nede der, så nå sklir A u på 1,2,3!![:D]