.

S-mamma

Gift med forumet
.

Hun er alt for liten til 50/50 deling! Det vil nok megler være helt enig i!

Og hvorfor skal han trumfe igjennom med det om han faktisk ikke kan ha henne.. om han skal ha henne hos mammaen sin.. da har han henne jo ikke fysisk 50.. Teit av han synes jeg.. å foreslå noe sånt.. når han ikke engang har kapasitet til å ha henne så mye

Her ville også bf ha henne 50/50.. han kunne ikke fysisk ha henne 50.. men han ville ha det på papiret.. sånn at ikke jeg skulle få de støttene jeg kunne ha krav på..

Jeg gav meg ikke.. vi var på 2 meklingsmøter.. Jeg synes jenta våres er alt for liten for 50/50 deling.. hun ble 3 år i juni. Og mekler var helt enig i dette! Så bf gav seg...

Jeg sa på meklingsmøte at han selvfølgelig kunne ha henne mer om han feks hadde langfri innimellom..

Pr i dag så har han ikke hatt henne 1 dag ekstra.. han har hatt barnevakt på henne.. og han har prøvd å kjøpe meg for å ha henne for han..

er feil i tikkeren min , hun blir 2 år snart. men jeg mener hun fortsatt er fo rliten, men er så redd meklerene skal være uenig.. huff skummelt.. og ja, helt enig i at d er teit av han, tror han er redd for at kontakten mellom dem skal bli så liten og at hun ikke trenger han liksom.. at en annen mann skal erstatte henne osv..
tror ikke egentlig han mener dette er til d beste, men vet rett og slett ikke helt..

ORIGINAL: Fridasinmamma

Hun er alt for liten til 50/50 deling! Det vil nok megler være helt enig i!

Og hvorfor skal han trumfe igjennom med det om han faktisk ikke kan ha henne.. om han skal ha henne hos mammaen sin.. da har han henne jo ikke fysisk 50.. Teit av han synes jeg.. å foreslå noe sånt.. når han ikke engang har kapasitet til å ha henne så mye

Her ville også bf ha henne 50/50.. han kunne ikke fysisk ha henne 50.. men han ville ha det på papiret.. sånn at ikke jeg skulle få de støttene jeg kunne ha krav på..

Jeg gav meg ikke.. vi var på 2 meklingsmøter.. Jeg synes jenta våres er alt for liten for 50/50 deling.. hun ble 3 år i juni. Og mekler var helt enig i dette! Så bf gav seg...

Jeg sa på meklingsmøte at han selvfølgelig kunne ha henne mer om han feks hadde langfri innimellom..

Pr i dag så har han ikke hatt henne 1 dag ekstra.. han har hatt barnevakt på henne.. og han har prøvd å kjøpe meg for å ha henne for han..

Han er redd.. det er forståelig nok.. men i de fleste tilfeller så får jo pappa og barnet god kontakt selv om barnet har bodd mest hos mammaen sin

Jeg ville ha fokusert på barnets beste.. og når barnet er 2 år.. så er ikke 50/50 deling det som er anbefalt.. Fagfolk anbefaler det heller ikke. Og de aller fleste meklerer anbefaler det heller ikke..

Jeg synes dere skla fousere på datteren deres.. og hva som er best for henne..

Masse lykke til[:)]

Ja, jeg fokuserer jo på henne og han har sagt før at om d skulle bli slutt med oss så skulle hun få bo hos meg, men d var helt til dette kom opp pg ble virkeligheten nå.. da hadde han endret seg totalt. tror nok han er kjempe redd ja, går veldig inn på han, tror han innerst inne ikke mener og tror d han sier er d beste for henne. kan ikke forstå d hvertfall, han er en klok mann.
om vi skulle komme så langt at d blir endeli slutt mellom oss, så håper jeg vi får en megler som fokuserer på barnet..

hva er forresten anbefalt samvær da?

takk!

ORIGINAL: Fridasinmamma

Han er redd.. det er forståelig nok.. men i de fleste tilfeller så får jo pappa og barnet god kontakt selv om barnet har bodd mest hos mammaen sin

Jeg ville ha fokusert på barnets beste.. og når barnet er 2 år.. så er ikke 50/50 deling det som er anbefalt.. Fagfolk anbefaler det heller ikke. Og de aller fleste meklerer anbefaler det heller ikke..

Jeg synes dere skla fousere på datteren deres.. og hva som er best for henne..

Masse lykke til[:)]

Back
Topp